• 20thcenturyboy

planerar bli ung mamma, finns det fler?

jag och min sambo planerar att skaffa barn så fort ekonomin blivit lite stabilare. Är 20 år.
    finns det någon mer som planerar samma? hade varit kul att snacka med någon, längtar så mycket!!

• Svar på tråden planerar bli ung mamma, finns det fler?
  • nattfrost

jag har precis fyllt 20 och är i v.10 det känns helt otroligt och blivande far/morföräldrar är så stolta och glada, det kommer bli underbart , men anta att ni bestämmer er för att försöka t ex till våren så sluta med piller nu och kör med kondom så slipper ni kanske vänta på att det ska sluta krångla till följd av pillerna...

• Sussie Pelle

Jag är 19 fyller 20 om ca 2mån, han 26, och vi vill också ha barn tidigt. men eftersom jag kommer att plugga tills jag är 21½ så lär det väntas ett litet tag med de.
    Men när jag är klar med utbildningen och förhoppningsvis fått jobb, då ska de bli barn! :)
    Har sån sjuk bebislängtan och har väl haft det i 2år snart, tänk vad underbart med en liten knodd (även om dom kan vara lite bångstyriga och jobbiga ibland).

• FruSundahl

Fyllde 20 i augusti och väntar mitt andra barn. Har en son på 3½ och är i v31 med nr2

Det man inte minns har inte hänt
  • Murloc

Nej, herregud, gör inte det. Inte med din nuvarande iaf, du får väl ta lite ansvar.

• FruSundahl

Vad menar du med det?

Murloc skrev 2007-12-17 10:22:12 följande:
    Nej, herregud, gör inte det. Inte med din nuvarande iaf, du får väl ta lite ansvar.
  • Murloc

Thussen

Jag menar det jag skriver. Att ts inte borde skaffa barn nu, med en sambo som hon tror kommer slå henne snart.

• bettys mama
    Murloc skrev 2007-12-17 11:20:18 följande:
    ThussenJag menar det jag skriver. Att ts inte borde skaffa barn nu, med en sambo som hon tror kommer slå henne snart.
    Slå henne???? Var står det nåt om att hon skulle bli slagen???
  • Murloc

bettys

Det är ju bara att gå in och läsa hennes inlägg på misshandel, att hon bara väntar på att hennes partner ska slå henne.

• FruSundahl

Aha ok. Inte läst något från/om TS innan så jag undrade bara vad det handlade om Glad

Murloc skrev 2007-12-17 11:20:18 följande:
    ThussenJag menar det jag skriver. Att ts inte borde skaffa barn nu, med en sambo som hon tror kommer slå henne snart.
  • Murloc

Thussen

Hon skrev ett inlägg på misshandel, att hon bara väntade på att hennes sambo skulle slå henne. Jag tycker absolut inte att hon ska skaffa barn då, om det är med den mannen.

• FruSundahl
    Fundersam Nu läste jag om det.
Svar på tråden planerar bli ung mamma, finns det fler?