• AngelicaE

Ny pojkvän å två barn med föra killen!!

Ny å ny är han ju inte har varit ihopp till å från i lite mer än 1 år för de har varit välldigt rörigt men nu har vi fixat de..(Finns å läsa om de i min blogg)!!!

Undrar om de är några mer mammor som är i min sists..skulle vara roligt å prata lite med andra....han har själv inga barn, bara jag som har två små busar
    Skriv gjärna i min GB...
    Kram

Livet har inte varit så tokit..för de lede mig till dig
  • Svar på tråden Ny pojkvän å två barn med föra killen!!
  • AngelicaE

vad roligt...det värkar ju funka toppen då med andra ord???

• 071126

Ja, det funkar kanon . Jätteskönt att ha någon att dela ansvaret med, då dottern inte har någon kontakt alls med sin biopappa.

Jag är den sortens kvinna som ger nekrofilin ett ansikte
  • Sångerskan
    AngelicaE skrev 2007-11-24 17:24:02 följande:
    oki..vad har du och pappan till dom andra barnen för kontakt är den bra el??
    Vi har jättebra kontakt. Är fortfarande goda vänner o umgås allihop som en enda stor familj.
  • AngelicaE
    Sångerskan skrev 2007-11-24 18:26:18 följande:
    Vi har jättebra kontakt. Är fortfarande goda vänner o umgås allihop som en enda stor familj.
    men de är ju härligt..önskar de kunde vara så här med..men om allt får lägga sig så kommer väll de med hoppas jag Fundersam
  • mHalmstadsmamma

Jag hade två barn när jag träffade min man..han hade inga egna. Nu har vi en gemensam liten knatte och mina stora barn bara Ä L S K A R sin lillebror.

• AngelicaE
    mHalmstadsmamma skrev 2007-11-29 21:54:08 följande:
    Jag hade två barn när jag träffade min man..han hade inga egna. Nu har vi en gemensam liten knatte och mina stora barn bara Ä L S K A R sin lillebror.
    Vad roligt hur gammal är dina barn???
  • AngelicaE
    mHalmstadsmamma skrev 2007-11-30 08:44:34 följande:
    Hej igen!Mina barn är 10 och 12 år de var 6 och 8 när jag och mannen träffades.
    oki...hur funka det?? är ni gifta med?? hoppas det inte gör något att jag frågar
  • MissB

Hej där!
    Jag hade två barn och min man ingen när vi träffades. Barnen var då 5 och 8, idag är de 15 och snart 12. Vi har även 2 gemensamma pojkar nu. Jag har bra kontakt med killarnas pappa och det har fungerat jätte bra. Klart ibland är man lite hönsmamma och skyddar de stora lite extra men min man är mer än en far till dem. Han går på lika många utv samtal, aktiviteter på skolan och fotbollsmatcher som jag gör. Yngsta av mina stora killar kallar honom även för pappa. Min man tar absolut större ansvar för killarna än vad deras egna pappa gör. Vill du prata m er om det så får du gärna inboxa mig.

Lycka till!

• Zaria

Jag har barn och min sambo har inga barn,vi träffades för ungefär ett år sedan men var kompisar första månaderna,det har verkligen gått toppenbra. Helt underbart att kunna dela ansvaret med någon och att han är lika engagerad i Hampus som jag är, hjälpr till att lämna/hämta på dagis,ställer upp när han är sjuk eller om jag skall jobba/plugga mm han gör allt som en ritkig pappa gör.

• mHalmstadsmamma

Det funkar perfekt. Barnen tog till sig min nya man, ja vi gifte oss i Maj i år. Han tog dem till sitt hjärta. Jag har mycket god kontakt med mitt ex vi är fortfarande de bästa vänner man kan vara och det bästa av allt han och min nya är med mycket goda vänner

Så allt har gått så fruktansvärt smidigt som att glida på en räkmacka

• AngelicaE
    Zaria skrev 2007-11-30 09:30:47 följande:
    Jag har barn och min sambo har inga barn,vi träffades för ungefär ett år sedan men var kompisar första månaderna,det har verkligen gått toppenbra. Helt underbart att kunna dela ansvaret med någon och att han är lika engagerad i Hampus som jag är, hjälpr till att lämna/hämta på dagis,ställer upp när han är sjuk eller om jag skall jobba/plugga mm han gör allt som en ritkig pappa gör.
    vad roligt att funkar bra för er...
  • AngelicaE
    mHalmstadsmamma skrev 2007-12-01 23:25:00 följande:
    Det funkar perfekt. Barnen tog till sig min nya man, ja vi gifte oss i Maj i år. Han tog dem till sitt hjärta. Jag har mycket god kontakt med mitt ex vi är fortfarande de bästa vänner man kan vara och det bästa av allt han och min nya är med mycket goda vänner Så allt har gått så fruktansvärt smidigt som att glida på en räkmacka
    oki ja men det är ju härligt att dom har bra kontakt med..jag hoppas det blir så här med någon gång när allt har fått lungna sig lite...just nu så vill inte ens pappan till mina barn åka upp till huset för å släppa av barna utan jag får gå ut till vägen lite löjligt börjar det bli nu...men men de går väll över det med...
  • AngelicaE
    mHalmstadsmamma skrev 2007-12-03 19:47:44 följande:
    JA vi får hoppas att han lugnar sig..i början var det väl lite kallt mellan dem men det tinade snart upp.
     ja de gör nog, någon gång
Svar på tråden Ny pojkvän å två barn med föra killen!!