• Salvi

    Flyga med Austrian airlines

    Är det någon som har erfarenhet av att flyga med Austrian Airlines till Thailand?

    Ska flyga med dem till Thailand i slutet av januari med vår då 8 månaders son och undrar lite hur planen är. Sist vi åkte till Thailand bokade vi för första gången charter och flyget var en mardröm.. Litet och trångt - av den typ man åker till Spanien ungefär. Fick knappt plats i stolarna oc det fanns bara gamla tv-aparater i taket i mittgången som min sambo omöjligt kunde se då hatthyllan var i vägen.

    Var bättre flyg när jag flög till Thailand första gången för 10 år sen.. Denna gången flyger vi reguljärt men är ändå orolig för comforten..särskilt som att vi nu ska flyga med en liten. Någon som vill dela med sig av sina erfarenheter?

  • Svar på tråden Flyga med Austrian airlines
  • Skalman06

    Har åkt med Austrian airlines till Thailand för 3år sedan och blev tyvärr inte nöjd alls.
    Planen vi åkte med kändes omoderna och ganska ofräscha, kommer ihåg att toaletterna kändes smutsiga redan när resan precis påbörjats.
    Men det var som sagt 3år sedan och det är säkert mycket bättre nu!

  • Salvi

    Skalman06: Oj, det låter inte alls bra..
    Har inte haft tillgång till Internet så jag såg inte ditt svar förren nu..

    Någon annan med erfarenhet av Austrian?

  • Sawitree N

    Hur var resan med detta flygbolaget? Ska resa i juni med min 7månaders barn. Skulle vara väldig snäll av dig om du kan dela med mig om det lite. Tack på förhand. 

Svar på tråden Flyga med Austrian airlines