Prematurbarn tråd 3.
Ja då har jag öppnat våran tråd för 3:e gången.
Kul att vi har kunnat hålla ihop så här länge & längre ska det bli.
Ja då har jag öppnat våran tråd för 3:e gången.
Kul att vi har kunnat hålla ihop så här länge & längre ska det bli.
vad har alla gjort i helgen då?
Hej alla!
Alla verkar vara helt borta från denna tråd..
Hoppas alla mår bra bara.
Tycker att vi borde ses snart, kanske en helg eftersom många jobbar. En lördag kanske?
Ett förslag:
22:a Mars i stan
Hej!
jag finns kvar
mår Filip bra nu?
Linn mår bara bra nu, avslutade pencillinkuren i måndags och är tillbaks på dagis, lagom till att Linn blev frisk så blev Emma sjuk i tisdag... Efter ett besök på Liljeholmens jourmottagning igår kväll så blev det hennes tur med en pencillinkur mot örininflammation. Får bara se nu hur länge det håller i sig innan det blir någon annan i familjen som insjuknar igen då allt bara verkar går runt, runt i vår familj *usch*
Jag riktigt hatar det här just nu
En träff vore kul, jag tror att vi kan den 22 mars, vore så himla kul att se er alla
Ha en bra dag!
Ja Filip är frisk nu, lite rinnig näsa men inget märkvärdigt. Men sen börjar väl alla sjukdomar komma när han börjar på dagis igen.
Såg nu att 22:a är en lång helg så många kanske åker bort. Men vore kul om ni alla skrev upp när ni kan o vill träffas.
kram
Hej hej alla!! Här är allt bra och vi har faktiskt klarat oss från alla sjukdommar förutom en och annan förkylning *peppar* *Peppar* Men nu bara för att jag sa så så blir vi väl sjuka
Träffas vore jättekul och eftersom Liam fyller 2 år snart (16/3) så tänkte jag att han skulle få ha kalas för sinna kompisar den 15 mars (har inte bestämt tid än) Men ni som kan är hjärtligt välkommna hem till oss på tårta och fika då! Kan inte fatta att min lilla bebis blir 2 år!!!
Issen: visst är det otroligt att de redan blir 2 år?! Linn fyller ju redan den 6 mars men vi har inte bestämt om vi ska ha nåt kalas ännu, lär ju få fullt upp när Emma fyller 4 månaden efter
Vi kommer gärna på Liams kalas
Vi kan inte den 22:s eftersom det är påsk så är vi på svärmors land, dessutom fyller hon 65 på skärtorsdagen så det ska oxå firas i påsk.
Daniel har nu sprängt 10-kilosvallen 10345 gr väger han idag
Ja jag hinner eller orkar inte vara så aktiv som jag önskar i tråden,,, har mycket o ofta sjuka barn hemma Senast i går blev de ambulans för älsta(5år) sonen som svullnade igen i halsen o inte fick luft hellt plötsligt,, Han har varit hemma några dagar då han klagat på halsont osv,Han hade Halsfluss o stämbanden svullnade de oxå, men de slutade bra ohan har fått medecin o smärtsillande,, redan mycket bättre
själv känner jag mig rätt mossig så man vill dra ett täcke över sig o vänta till sommaren för att kliva opp,,, Jaja, nä nu ska jag slå in paket,, kevin fyller 3år i morgon
Daniel är 17,5 mån nu helt otroligt vad fort tiden går tycker inte det var länge sedan han var nyfödd....
Hej tjejer! hoppas helgen har varit bra för er alla.
Tänkte bara säga att nu har jag bytt nicknamn o hoppas att alla kan komma in på mig o hitta mig. har tydligen varit problem med det!
kram på er alla
Daniel har herpes för första gången därav feber hela hegen och utslag runt och i munnen Han får inte gå tillbaka till dagis förens utslagen är helt borta så han blir hemma minst en vecka iaf.