• Fru Borg

Prematurbarn tråd 3.

Ja då har jag öppnat våran tråd för 3:e gången.
    Kul att vi har kunnat hålla ihop så här länge & längre ska det bli.

Filip min lille 1åring.
  • Svar på tråden Prematurbarn tråd 3.
  • Filips mamma06

Hej alla!

Alla verkar vara helt borta från denna tråd..
    Hoppas alla mår bra bara.
    Tycker att vi borde ses snart, kanske en helg eftersom många jobbar. En lördag kanske?

Ett förslag:

22:a Mars i stan

Filip vårt allt
  • bumbi
    2006 2009 skrev 2008-02-07 10:44:58 följande:
    Hej alla!Alla verkar vara helt borta från denna tråd..Hoppas alla mår bra bara.Tycker att vi borde ses snart, kanske en helg eftersom många jobbar. En lördag kanske?Ett förslag:22:a Mars i stan

Hej!
    jag finns kvar

mår Filip bra nu?

Linn mår bara bra nu, avslutade pencillinkuren i måndags och är tillbaks på dagis, lagom till att Linn blev frisk så blev Emma sjuk i tisdag... Efter ett besök på Liljeholmens jourmottagning igår kväll så blev det hennes tur med en pencillinkur mot örininflammation. Får bara se nu hur länge det håller i sig innan det blir någon annan i familjen som insjuknar igen då allt bara verkar går runt, runt i vår familj *usch*

Jag riktigt hatar det här just nu

En träff vore kul, jag tror att vi kan den 22 mars, vore så himla kul att se er alla

Ha en bra dag!

Linn 060306 v.32+6 Emma 040414 v.41+3
  • Filips mamma06

Ja Filip är frisk nu, lite rinnig näsa men inget märkvärdigt. Men sen börjar väl alla sjukdomar komma när han börjar på dagis igen.

Såg nu att 22:a är en lång helg så många kanske åker bort. Men vore kul om ni alla skrev upp när ni kan o vill träffas.
    kram

Filip vårt allt
  • ISSEN

Hej hej alla!! Skrattande Här är allt bra och vi har faktiskt klarat oss från alla sjukdommar förutom en och annan förkylning *peppar* *Peppar* Men nu bara för att jag sa så så blir vi väl sjuka Glad
    Träffas vore jättekul och eftersom Liam fyller 2 år snart (16/3) så tänkte jag att han skulle få ha kalas för sinna kompisar den 15 mars (har inte bestämt tid än) Men ni som kan är hjärtligt välkommna hem till oss på tårta och fika då!  Kan inte fatta att min lilla bebis blir 2 år!!! Förvånad

• Filips mamma06
    ISSEN skrev 2008-02-07 12:24:43 följande:
    Hej hej alla!!  Här är allt bra och vi har faktiskt klarat oss från alla sjukdommar förutom en och annan förkylning *peppar* *Peppar* Men nu bara för att jag sa så så blir vi väl sjuka Träffas vore jättekul och eftersom Liam fyller 2 år snart (16/3) så tänkte jag att han skulle få ha kalas för sinna kompisar den 15 mars (har inte bestämt tid än) Men ni som kan är hjärtligt välkommna hem till oss på tårta och fika då!  Kan inte fatta att min lilla bebis blir 2 år!!!
    Hej!
    va roligt att din lille fyller 2år nu snart. Tiden går så himla snabbt alltså.
    Va synd att ni ska ha kalas den 15mars, ska nämligen ha överraskningsfest för min man då.. Han fyller 25år den 18:e så då fick festen bli den 15:e.

Hoppas du mår bra med din mage.
    kram
    Filip vårt allt
  • bumbi

Issen: visst är det otroligt att de redan blir 2 år?! Linn fyller ju redan den 6 mars men vi har inte bestämt om vi ska ha nåt kalas ännu, lär ju få fullt upp när Emma fyller 4 månaden efter Vi kommer gärna på Liams kalas

• Skräpis

Vi kan inte den 22:s eftersom det är påsk så är vi på svärmors land, dessutom fyller hon 65 på skärtorsdagen så det ska oxå firas i påsk.
    Daniel har nu sprängt 10-kilosvallen 10345 gr väger han idag

• bumbi
    Skräpis skrev 2008-02-07 16:23:47 följande:
    Vi kan inte den 22:s eftersom det är påsk så är vi på svärmors land, dessutom fyller hon 65 på skärtorsdagen så det ska oxå firas i påsk.Daniel har nu sprängt 10-kilosvallen 10345 gr väger han idag
    åh grattis till 10 kilo!!!

här väntar vi fortfarande på att Linn ska nå den magiska gränsen, i den här takten med alla sjukdomar så lär det dröja
  • bumbi
    Skräpis skrev 2008-02-07 16:23:47 följande:
    Vi kan inte den 22:s eftersom det är påsk så är vi på svärmors land, dessutom fyller hon 65 på skärtorsdagen så det ska oxå firas i påsk.Daniel har nu sprängt 10-kilosvallen 10345 gr väger han idag
    hur gammal är Daniel nu?
  • happy2

Ja jag hinner eller orkar inte vara så aktiv som jag önskar i tråden,,, har mycket o ofta sjuka barn hemma Senast i går blev de ambulans för älsta(5år) sonen som svullnade igen i halsen o inte fick luft hellt plötsligt,, Han har varit hemma några dagar då han klagat på halsont osv,Han hade Halsfluss o stämbanden svullnade de oxå, men de slutade bra ohan har fått medecin o smärtsillande,, redan mycket bättre

själv känner jag mig rätt mossig så man vill dra ett täcke över sig o vänta till sommaren för att kliva opp,,, Jaja, nä nu ska jag slå in paket,, kevin fyller 3år i morgon

Sebastian kevin Alexander
  • Filips mamma06
    happy2 skrev 2008-02-07 23:20:40 följande:
    Ja jag hinner eller orkar inte vara så aktiv som jag önskar i tråden,,, har mycket o ofta sjuka barn hemma Senast i går blev de ambulans för älsta(5år) sonen som svullnade igen i halsen o inte fick luft hellt plötsligt,, Han har varit hemma några dagar då han klagat på halsont osv,Han hade Halsfluss o stämbanden svullnade de oxå, men de slutade bra ohan har fått medecin o smärtsillande,, redan mycket bättre själv känner jag mig rätt mossig så man vill dra ett täcke över sig o vänta till sommaren för att kliva opp,,, Jaja, nä nu ska jag slå in paket,, kevin fyller 3år i morgon
    Fy det lät läskigt med ambulans. Tur att det redan är bättre iallafall.
    Va kul med kalas, hoppas ni får en toppen dag imorgon då.
    kram
    Filip vårt allt
  • Skräpis

Daniel är 17,5 mån nu helt otroligt vad fort tiden går tycker inte det var länge sedan han var nyfödd....

• Filips mamma06

Hej tjejer! hoppas helgen har varit bra för er alla.
    Tänkte bara säga att nu har jag bytt nicknamn o hoppas att alla kan komma in på mig o hitta mig. har tydligen varit problem med det!

kram på er alla

Filip vårt allt
  • Skräpis

Daniel har herpes för första gången därav feber hela hegen och utslag runt och i munnen Han får inte gå tillbaka till dagis förens utslagen är helt borta så han blir hemma minst en vecka iaf.

Svar på tråden Prematurbarn tråd 3.