• 0Love0

I morrn ska jag föda barn

är så himmla rädd & orolig,dom ska ta hål på mina hinnor senfår vi se hur snabbt det går.Så rädd för smärtan=(

• Svar på tråden I morrn ska jag föda barn
  • MiaAnnette

Oj jisses så spännande... snar får du snusa bebbe! Önskar de va min tur...

Lycka till!!!

Bebis i magen! BF 31 Mars 08
  • 0Love0
    MiaAnnette skrev 2007-11-08 16:06:29 följande:
    Oj jisses så spännande... snar får du snusa bebbe! Önskar de va min tur...Lycka till!!!
    Visst ska det bli kul att få träffa vår lille men det är just hela förlossningen som man måste ta sig igenom först ju
    Känner mig inte rikigt beredd alls
  • Gumsan07

Det kommer att gå jättebra, försök tänka positivt! Förstår att det är jobbigt när man inte vet vad som väntar/hur man hanterar det. Försök hela tiden tänka positiva tankar, snart har du bebben hos dig! Lycka till!

• 0Love0

Förmig låter det konstigt att jag ska vara på akut spec mvc med...men men

• Mamma Teresa

det kommer garanterat vara värt smärtan!

• 0Love0

Mamma Teresa skrev 2007-11-08 18:05:24 följande:

det kommer garanterat vara värt smärtan!
    Jo det vet jag att det är,men är rädd att det ska gå så fort att jag inte ska orka med.
  • Needy

Förstår att du är supernervös..när jag var inne med min dotter o hade segdragna värkar och de stack hål..svisch var hon ute.

Men tänk såhär..man dör inte, även om man tror det..o tänk- äntligen får du träffa din bäbis..LYCKA TILL tjejen... =)=)=)=)

Why be pretty, when you can be gorgeous?
  • 0Love0
    Needy skrev 2007-11-08 18:06:46 följande:
    Förstår att du är supernervös..när jag var inne med min dotter o hade segdragna värkar och de stack hål..svisch var hon ute. Men tänk såhär..man dör inte, även om man tror det..o tänk- äntligen får du träffa din bäbis..LYCKA TILL tjejen... =)=)=)=)
    Detta är tredje barnet jag är öppen 3 cm nu så man kan ju undra hur snabbt det går...
Svar på tråden I morrn ska jag föda barn