• crcr

Någon som genom gått en äggdonation här???????

Någon här som genom gått en äggdonation?
    Vad vet ni om eran donator?
    Och var har ni gjort den?

• Svar på tråden Någon som genom gått en äggdonation här???????
  • Kitta

Hej Crcr,

Vi har inte gjort någon ÄD behandling än, men står i kö här i Sverige samt i Finland. Ska över till AVA i Åbo nu i slutet av april för ett första besök. Såg i ett annat inlägg att du varit i Tammerfors. Hos AVA, eller?
    Vad har du för erfarenhet?
    Något man ska tänka på?

Lycka till med ruvningen.
    // Kitta

• Idafia

Hej!

Jag har lyckats frå tre barn på tre försök genom ÄD.... Har fått hjälp vid AVA-kliniken i St Petersburg samt Tammerfors.

Tummen uppför dem!

KRAM OCH LYCKA TILL!
    /Idafian

• Smothie

Ts

Du får inte veta nåt om donatorn..
    Det är bara om du hittar egen donator du får välja om du vill ha dennes ägg

• lucky69

Hejsan! Jag har precis blivit gravid på 1:a försöket genom ÄD i Uppsala.
    Man får inte veta något om donator.. bara att man har ungefär samma vikt och ögonfärg. Barnet har däremot rätt att läsa en akt om donatorn när barnet fyllt 18 år. Akten finns förvarad i 70 år.

• Smothie

lucky69

Hur lång väntetid hade du ??

• lucky69

Smothie!
    Jag stod på en väntelista i Uppsala (som min läkare fixade) innan det blev lagligt i Sverige. Den 2/6 -04 var vi till Uppsala första gången. Planerad insättning av ägg den 24/11 men tyvärr så blev inga ägg befruktade. Bytte donator och näsa insättning planerad 24/3 men då hade jag så tunn slemmhinna, så dom ville inte sätta in ägget då. Äggen frös in. Den 29/4 sattes ägget äntligen in. 13/6 visade grav.testet +.

• Smothie

Hur lång tid får man vänt nu ??
    Vet du det ??

• lucky69

Smothie!
    Jag vet inte. Det är säkert olika på olika sjukhus och vilken ålder man har.

Svar på tråden Någon som genom gått en äggdonation här???????