LYCKA TILL!!!! Kram och tack för att du skrev...jag skulle aldrig orka försöka föda i 29 timmar...undrar hur jag kommer fixa detta...man kan ju liksom inte riktigt förbereda sig heller, för man vet ju inte hur det kommer att bli..
charlies mamma skrev 2007-11-12 22:27:50 följande:
Ne de kunde inte de, allt gick ju bra å ja öppnades sakta men säkert å de trodde att han låg me huvidet rätt, vilket han inte gjorde (skulle fötts me ansiktet först ist för bakhuvudet) å de gjorde att de tog längre
tid.De gör väl allt för att man ska föda vanligt.Men tycker att efter 29l timmar på förlossningen borde de börja fundera på snitt, ja hade inte orkar krystat ut en bebis känns de som efter den tiden. va ju helt slut av de sista 4 timmarna me jätte onda värkar plus att ja inte sovit på jäte länge.Men de funderade på sugklocka men på grund av nån kant som va kvar kom de fram till snitt å bara de beslutet tog en timme ca så de hade ju inte brottom
heller.De hade då jag kan ja säga, ville bara ha ut honom!Har bara 21 dagar kvar till BF me barn nr två å ja kommer absolut ta EDA igen. å hoppas att ja kommer få föda vanligt. Är fruktansvärt rädd för krystvärkarna, men har gått hos aurora BM så nu känns de inte lika hämsk längre.