• Josefin86

Någon som ska på underbara barnmässan?

Jag vill gärna dit och undrar om det finns fler som ska dit och kanske varit där förr som kan berätta lite hur det är?

• Svar på tråden Någon som ska på underbara barnmässan?
  • Maria med 3

Jag funderar på att gå dit. Har vairt på alla hitills.
    Det har varit många utställare, en del med riktigt bra mässerbjudanden (bla har jag köpt en dockvacka i gediget trä för 100 . Jag hade planer på att köpa bra utekläder, men det verkar inte vara nån sån utställare i år.
    Många barnklädesföretag, sjalföretag mm. Numera är det många roliga barnaktiviteter. Dock blir det gärna så att antingen har man med barnen och gör barnaktiviteterna eller så skippar man barnen och får gå och kika i måndtrarna i lugn och ro. Eller så går man 2 föräldrar och turas om att gå och kika i montrarna.

• Maria med 3

Den är på älvsjömässan i början på november.

Ja, just det. Jag har varit på flera riktigt bra föreläsningar på mässan.

• Josefin86

Okej, kul att några ska dit
    Vi tar bussen klockan 07.00 från Gustafs där min mamma bor som också ska med, hoppas att vi åker hela familjen, jag, barnens pappa och våra 2 barn.
    Jobbigt med bussresan bara för min dotter kan aldrig sitta still, hon är ett litet yrväder

• godishjärtat

Jag var där när jag var gravid med min dotter(3år sedan) då tyckte jag att det mer var för barn och inte för gravida, vilket jag trodde. Denna gång tänkte jag gå med min mamma, min 3 dotter och min gravida mage. Jag tror att dottern kommer att ha mest kul.

• BabyEm

Maria med 3 skrev 2007-10-18 16:57:29 följande:

Den är på älvsjömässan i början på november. Ja, just det. Jag har varit på flera riktigt bra föreläsningar på mässan.
    vart ligger det då?
  • lokacitron

Nej jag ska inte gå. Fast nästa år kanske jag ska gå om det blir något.

• BabyEm

nu blir jag sugen =) fast jag har juh 17 mil till sthlm men det är juh bara motorväg så det går på 1 och en halv timme.

• Josefin86

BabyEm: Ja men det är nog jätte skoj där, kul att åka med familjen på någonting sånt, jag har också långt, vet inte hur, men vi åker ju buss från gustafs i dalarna.

Svar på tråden Någon som ska på underbara barnmässan?