hon vill men inte jag !
Tjena alla farsor & blivande Farsor
hoppas allt är lungt där ute med er !
Jag har ett litet dilemma här hemma det är så att för 2 år sedan fick jag och frugan vårat första barn en liten tjej vid namn Denize.Det är verkligen det bästa som hänt mig och skulle aldrig ångra mig.Men som jag tror är jag inte den enda som känner att det är ett stor jobb med barn och dom tar mycket tid.
Men det gör mig inget men som jag känner just nu är att jag vill inte ha några fler barn precis nu och våran ekonomi säger också att vi inte ska ha några som det ligger till just nu.Frugan är ju arbetslös och jag jobbar så vi lever ju på min lön,frugan har ju visseligen sin stämpling men den är ju inte på mer än 2000:- per månad.Nu då till problemet stort sett det jag hör innan jag går till jobbet och när jag kommer hem är BARN BARN BARN BARN BARN jag tror jag blir galen snart.Jag har pratat med hon & har då sagt att vi har varken tid,pengar eller rumsyta visseligen går det ju att lägga två barn i samma rum men så som jag känner är att ska man ha fler så vill jag att dom ska var sitt rum,är jag kanske lite trångsynt men sån är jag ialla fall.Är det någon där ute som har samma problem eller någon som vet vad jag ska göra ?????????