• MyNeo

    Vad vill en nybliven pappa få?!

    Hej vad vill en nybliven pappa få förutom en underbar bebis så klart!

    Vill gärna ha något till min underbara sambo som tagit hand om mig o magen!

  • Svar på tråden Vad vill en nybliven pappa få?!
  • Trubbsla

    hmmm en cigarr och konjak? *fniss* Näe gud så svårt, jag vet inte.


    MyNeo skrev 2007-10-01 03:29:35 följande:
    Hej vad vill en nybliven pappa få förutom en underbar bebis så klart!Vill gärna ha något till min underbara sambo som tagit hand om mig o magen!
  • twentyone

    Ett fint smycke med en sån där silverbricka med namnet på kanske?


    Har man slagit yxan i båten får man ro som fan
  • MyNeo

    smycket är en toppenidee ska köpa det när han fyller i dec tänkte jag o man vet vad bebisen heter!!!

    Boken kan med funka =)

  • MyNeo

    cigarr o konjak skulle nog med funka kanske?! Skrattar! Ja det är svårt

  • jamis

    Här finns det en nyckelring i silver med barnets initial och namn ingraverat som man kan beställa. Den funderar jag på


    Lika ofta som föräldrar tänker på sina barn, lika ofta tänker ofrivilligt barnlösa på sina obarn
  • mallte

    Finns en rolig t-shirt på www.lovelymama.se som det står typ men who change diapers rule på, om han har humor vill säga. Misstänker att du kanske e ute efter nå mer seriöst kanske... Lycka till iaf

  • MyNeo

    hejhej Mallte den va inte dum t-shirten !! Lite skojj är nog inte fel det heller!

  • emilg

    Jag skulle vilja ha konjak!!! Renault Carte Noire Extra funkar! Hoppas att du läser det här Vanesa...

  • Qonos

    jag skulle vilja ha en flaska whisky men det vill jag ju ha alltid annars med så ;)

  • 0Love0

    Tycker inte pappan ska ha nåt,det ärkvinnan som står ut med det värsta o hon som borde skämmas bort

  • Lyckogrisen

    Jag kan tänka mig ge min sambo en lite finare klocka om våran gravididet når hela vägen.

    Och jo, han ska visst ha present för han är världens bäste och tar hand om sin familj och stöttar så bra.
    Och utan honom hade jag inte varit gravid idag för jag kunde inte tänka mig att skaffa barn innan jag träffade honom...då föll allt på plats och verkade så självklart.

  • MammaBrink

    Åh vilken bra tråd!! Blev sugen på att försöka hitta nåt halsband kanske med barnens namn på. Självklart ska pappan ha nåt om man kommit på tanken! Utan dom hade aldrig den här resan börjat. O jisses vad dom får stå ut med gnäll o dubbelt ansvar medans man är gravid, iaf min.

    Tack för tips om smycken! 

  • Maskinisten

    Det beror väll mycke på hur personen i fråga är, men litet annerlunda idéer följer.

    www.tailorstore.se skräddarsydda skjortor som man själv får designa, ca 350skr (obs, ca 20dagar leverans).

    www.coolstuff.se en uppsjö av tuffa prylar.

    Cognac & ciggar är ju en klassiker, men om det skall vara en gorme upplevelse så är kanske portvin och ciggar en bättre variant?

    Hoppas du hittar någe! / G

Svar på tråden Vad vill en nybliven pappa få?!