senaste mens 26/8
Jag hade min senaste mens den 26/8 och jag har inte fått mensen än. Är inte gravid på stickan. Kan jag vara d även om det inte visar + på stickan?
kram L
Jag hade min senaste mens den 26/8 och jag har inte fått mensen än. Är inte gravid på stickan. Kan jag vara d även om det inte visar + på stickan?
kram L
ja
känner mej inte alls gravid förvisso. känner efter hela tiden. Vill ju så gärna.
Jag hade också min mens senast den 26/8
vågar inte testa....vill också såå gärna
Hoppas du får ett plus snart!
ja du med. när ska du testa? jag har inte regelbunden mens. när skulle du haft din?
håller tummen för dej med
Jag hade mens den 25 augusti och har en cykeln på 38 dagar, så jag väntar inte mens förrän på söndag 30 september. Så det kan vara fullt normalt att ingen mens synts till än, beroende på hur långa cykler ni har.
Jag vet inte när jag ska testa...Har haft regelbunden mens länge nu och i maj när vi skulle börja tillverka bebis så blev den helt cp. Kom helt plötsligt när den ville...Men från juli till augusti så var det 28 dagar emellan så jag hoppas det skulle vara 28 dagar emellan nu också. Isåfall skulle jag fått den i söndags.
Men du har testat och den visade negativt eller? Kanske är för tidigt att testa...
ja jag kunde inte hålla mej längre så jag testade igår. men inget. o jag känner mej inte gravid. tror den e lite sen för att jag tänker på funderar för mkt. vi har försökt i snart 2 år.
lindisen: att du tänker och fundera mycket på att bli gravid påverkar inte din fertilitet.
Vet du hur lång din luteala fas är? Om du vet ungefär när du hade ÄL så kan du på så vis också räkna ut när mensen borde/ska komma.
Min är t.ex. 16 dagar och jag verkade ha ÄL den 14 september. Därför vet jag att mensen inte kommer förrän på söndag.
Okej..Jag känner mig inte heller gravid..
Jo helt klart tänker man för mycket. Men som jag säger till min sambo, HUR ska man inte kunna tänka på det???det går ju inte att koppla bort bara sådär. Har ni varit och undersökt er? De säger väl om man försökt 1 år eller längre?
Vi har en liten son på 1 1/2 år. Vi började försöka i maj så det är ju inte så värst länge men trodde det skulle gå snabbare. Man ska inte ta saker för givet.
vi ska på utredning i oktober. fick ett x i vårar så jag behövde läka först o så har vi haft hormobeh pergotime.
ja helt omöjligt att inte tänka på det.
jag hade Äl den den 10/9.
Jag håller tummarna för er!!!
stort tack