• NiklasG

Pappagrupp i Eskilstuna del 4

Här är alla pappor (eller blivande) som har någon tillhörighet till Eskilstuna välkommna. Vi diskuterar allt mellan himmel och pannkaka.

Ibland träffas vi, dricker något gott eller leker av oss med flygplan, innebandy eller gör något annat som någon kommer på. Har du något roligt att berätta så gör det gärna här.

Här finns de gamla trådarna:
    www.familjeliv.se/Forum-6-79/m15452369.html
    www.familjeliv.se/Forum-6-85/m18547366.html
    www.familjeliv.se/Forum-6-85/m21906634.html

Och för er pappor som har en tillhörande mamma kanske denna tråd är av intresse:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23564116.html

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna del 4
  • Nunk

Ja inte helt mycket aktivitet =D
    Tjenare zoomannen.
    Klart det går bra... Allt går bara man vill ;)

• Zoomannen
    Nunk skrev 2007-11-17 22:39:37 följande:
    Ja inte helt mycket aktivitet =DTjenare zoomannen.Klart det går bra... Allt går bara man vill ;)
    Man kan ju alltid hoppas... Det är ju din syster som ska föda... Hon har ju vanan... Annars så tror jag att det löser sig med tiden.
  • Sam79

det verkar att det inte händer mycket alls på denna pappa blogg längre.... synd att innebandyn inte gick igång igen det var riktigt trevligt samt fick man upp kondisen lite =) men nu jobbar o sliter man så man hinner inte med lika mycket som innan som när man var föräldrar ledig villket var det mest suveräna halvår som jag personligen har haft när man riktigt hinner att lära känna den lilla undret till barn som man har fått. men om vi skulle kunna ta en kväll o ta en öl (eller flera) ute på stan skulle vara trevligt och träffa alla er igen. smaka lite på idén så kan vi se om vi kan hitta någon dag alla kan =)

• NiklasG

Lägger ut en passning om öl, mat nästa fredag.
    Ska dit med ett par kompisar så kanske träffar jag fler av er där då. Vi har tänkt oss gå till BA.

Vilka kommer jag se där?

• NiklasG

Så var det Fredag idag då, ingen som tog passningen :-/

Jag får väl dricka öl själv då eftersom ingen nappar Troligt att jag blir själv på BAs

Vi har varit och badat jag och Molly idag. Så myysigt så. Mamma var hemma och gjorde annat. Vad har ni andra för er?

• NiklasG

Grattis Wedde på namnsdagen!

• NiklasG

Det bara öser in inlägg här minsann. Har alla gått i ide ?

Idag har jag legat och snarkat i soffan mest hela dagen. Blev visst en del öl igår, blev bjussad på en fin Whisky också. En 15årig linkwood som var mums.

• Iggy 82a

Jo man kanske ska skriva ett litet hej som utfyllnad i tråden. Kul med några nya som hittat hit.
    Få se om det kan bli vinter någon gång, skulle vara kul med pulkarace som vi hade förra vintern!

• NiklasG

Kul att se dig Iggy, visst bara det blir snö ska vi rejsa igen
    Ska införskaffa en bättre snabbare racer och en som man inte klämmer fingrarna i. Sen du.. får du se mig försvinna nedför backen

• NiklasG

Smygreklam:

www.dekorlandet.se

Sprid den gärna till så många som möjligt. Inte så mycket för oss pojkar men era flickvänner/sambos/fruar vill nog se.

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna del 4