• svedalatjessi

Vi unga föräldrar i Skåne TRäffas?

Jag är en mamma på 24 år har en dotter på 3 år, Jag undrar om de finns fler mammor som har lust att träffas en dag och fika och snacka lite, sen har jag blivit en konsulent för tupperware om nån vill ha ett party så är de bara att säga till mig.

Hör av er

• Svar på tråden Vi unga föräldrar i Skåne TRäffas?
  • UngMor

hej! har precis fåt reda på att jag är med barn så jag är ju egentligen inte en mamma än. Men jag ska få mitt barn i april om det nu går vägen. Har precis berättat för mina föräldrar och dom har inte tagit det så bra, de försöker göra allt för att jag ska göra en abort. Men det är iaf planerat att jag ska flytta till skåne om några månader då min pojkvän bor där(lund). så där ska jag uppfostra mitt barn. Hur går det för dig med ditt barn? har allting gått bra?

Skulle vara skönt att ha någon som har barn att prata med eller kasnke träffa så blir det inte lika ensamt sen när jag flyttar ner(känner inte en kotte därnere..)

Ta hand om dig!

• CarolinN84

var i skåne? jag ska flytta tillbaka till skåne o har en dotter på 3år.

• 123ABC

Jag är 21 och bor i HBG, har 2 barn Tindra på 1½ och Melvin 1 månad jag ses gärna!!

• UngMor

Jag ska flytta till Lund, är här nu. Men vi har inte bestämt oss vart än, håller på o letar lägenhet nu. Några tips?

Svar på tråden Vi unga föräldrar i Skåne TRäffas?