Hur ska jag våga att föda igen
Jag har haft 2 likadana förlossningar och jag känner mej rädd och besviken när jag tänker på förlossning nr 3. Alla säger att man sällan har 2 exakt likadana men jag lyckades=( kämpade i 13 timmar och sen slutade de me akut kejsarsnitt ändå. vet inte va som har gått fel men läkarna säger att jag har kämpat bra och kunde inte gjort de bättre. Men hur kommer de sej att jag ändå känner mej misslyckad=( Vill ju åxå uppleva hur de e att föda normalt och få se sitt barn på en gång. Men jag har alltid sovit och haft kompligationer efter snitten och inte vaknat förrän flera timmar efter att barnen vart ute. Jag har fått barnen och inte känt att dom vart mina eftersom dom e ju flera timmar gamla och känner mej nästan lurad. Jag har kämpat och kämpat för att kunna föda normalt men de verkar som att jag måste ge upp den tanken. Läkarna säger att nästa barn ska födas me kejsarsnitt men planerat denna gång. Vill ju inte de. Vet att jag kanske e dum, de finns ju faktiskt kvinnor som lider av att inte kunna få barn. Men jag VILL föda normalt.