• Gurkie

Smälla ballonger!

Någon mer än jag som tycker de är hemskt roligt och smälla ballonger. blåsa tills dom spricker och sitta på dom tills dom smäller högt.

Hur gör ni där ute?

//Emelie

• Svar på tråden Smälla ballonger!
  • xxmeyaxx

Jag har hemsk fobi

När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • A med A och R
    signaturbyte skrev 2007-09-05 18:54:09 följande:
    Hatar när ballonger smäller.. mycke roligare.. :bloons.fizzlebot.com/
    Ja, det var bättre! Glad
    Att städa medans barnen är små är som att skotta snö medans det snöar....
  • Gurkie

vågar du knappt ta i ballonger?

• Miot

Jag hatar när ballonger smäller men det är ännu äckligare när dom gnisslar sådär... *ryser*

• Gurkie

verkligen ingen smäll galen tjej här:(

//Emelie

• xxmeyaxx
    Gurkie skrev 2007-09-05 19:01:23 följande:
    vågar du knappt ta i ballonger?
    sådan hemsk fobi är det inte. men jag blåser helst inte upp dom.
    gör jag det, blir de relativt små.
    När man föder barn får man en extra hjärna. Man blir tydligen jättesmart då. *Ironi?*
  • sheeba
    Miot skrev 2007-09-05 19:01:28 följande:
    Jag hatar när ballonger smäller men det är ännu äckligare när dom gnisslar sådär... *ryser*
    Åh jag rös bara jag löste det
    Ballonger är fina på håll
  • Miot
    sheeba skrev 2007-09-05 19:03:53 följande:
    Åh jag rös bara jag löste detBallonger är fina på håll
    Hehe ja precis
  • xxmeyaxx

ballonger gör sig bäst som urblåsta.

• Grannen

Vet du om att det finns de som har riktig ballongfetich? Finns filmer där tjejer smäller ballonger, typ som porr fast för ballongsmällsälskare!

Hur vet jag då detta, givetvis en av de allmänbildande dokumentärerna på typ kanal 5!

• Gurkie
    mumlin skrev 2007-09-05 19:49:59 följande:
    Vet du om att det finns de som har riktig ballongfetich? Finns filmer där tjejer smäller ballonger, typ som porr fast för ballongsmällsälskare! Hur vet jag då detta, givetvis en av de allmänbildande dokumentärerna på typ kanal 5!
    jaså de kanske är sån jag är:) för jag gillar nämligen att smälla ballonger jätte mycke. synd att jag missade dokumentären:(
  • Gurkie

jo jag får nog göra de. men jag hoppades jag kunde hitta någon här som tyckte samma sak som mej men de verkar vara hopplöst:(

//Emelie

• SusieDK

Jag tycker det är ganske roligt at blåsa ballonger tills dom smällar. Det är kul, när dom spricker med et jättehöjt smäll. Tidligera hatte jag en hemsk fobi, men nu är det helt modsatt.

Susie

PS. Jag er dansk, kanske mitt svenska är lite svårt at förstå..... 

Svar på tråden Smälla ballonger!