• HjärtePrinsen Filip06

Nya goa vänner sökes, adopterad från alla världens hörn.

Vill gärna ha nya vänner som med är adopteade liksom jag,

Jag är född 1981
    Är adopterads från Indien /calcutta, våren 1983, kom till hemstaden Trollhättan.
    Nu mera bor jag i Skövde med min man och våran söta son Filip på 10½månad..

Vore kul o snacka me andra vuxna adopterade med barn och kanske träffas IRL...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥Filip♥¸.?°´¯) ♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-21 19:26:33:
    www.familjeliv.se/Forum-13-248/m26106242.html

Lista över
    Vart vi kommer ifrån
    Hur gamla vi är
    När vi adopterades till Sverige.
    Vart vi bor idag.
  • Svar på tråden Nya goa vänner sökes, adopterad från alla världens hörn.
  • Lizel

Hej!

Sussieluskan: Tack så mycket för tipset, jättebra idé, särskilt det där med att sätta mormor o farmor i arbete också ;)

Hoppas alla har haft det bra idag. Själv har jag träffat en från min gamla föräldragrupp som jag fick kontakt med här på FL faktiskt. (Den föräldragruppen som vi deltog i löstes tyvärr upp för ingen tog tag i att anordna fler träffar) Men det var jätteroligt att träffa henne o hennes lilla dotter o förhoppningsvis kan vi fortsätta hålla kontakten o träffas :)

Är det många utav er som umgås med mammor från era föräldragrupper?

Det verkar vara ganska vanligt ändå att man blir ett gäng som följs åt från graviditet till barn...

Dags att underhålla dottern lite ;)
    Ha det bra!

• Nericia

Go kväll på er! eller det är väl kanske natt nu jag gör nada. har feber å snuvig. inget kul. ska nog ta och gå och lägga mig.

ser att ni funderar på att träffas irl, ja det kanske vore en ide.

hoppas allt är bra med er. kram och god natt.

• Lizel

Nericia: Krya på dig

Det verkar som det är börjar bli förkylningstider nu. Jag pratade med ett par mammor på "klapp o klang" i fredags o de sa att det hade inte gått så mycket förkylningar eller andra sjukdomar heller för den delen denna hösten på förskolorna. De antog att det var lugnet före stormen...

Ja ja, här sitter jag o blurrar medan jag ominstallerar min dator (använder sambons dator just nu). Borde nog sova snart, är trött som en gnu.

Godnatt!

• Nericia
    Lizel skrev 2007-11-22 01:04:42 följande:
    Nericia: Krya på digDet verkar som det är börjar bli förkylningstider nu. Jag pratade med ett par mammor på "klapp o klang" i fredags o de sa att det hade inte gått så mycket förkylningar eller andra sjukdomar heller för den delen denna hösten på förskolorna. De antog att det var lugnet före stormen...Ja ja, här sitter jag o blurrar medan jag ominstallerar min dator (använder sambons dator just nu). Borde nog sova snart, är trött som en gnu. Godnatt!
    tackar! ja jag är sjuk för andra gången. var sjuk för två veckor sedan, men gick nog tillbaka för tidigt, för nu ligger jag här igen. inte så kul.

jag jobbar ju inom vården bland annat, å vi har många som är sjuka, det går bara runt runt, känns det som.
  • Destined star

Hej tjejer. Lizel. Nu är de bättre de små ligisterna... vänt upp och ned på allt bara för vi trista vuxna la golv...

va gör man inte för att fånga mamma o pappas uppmärksamhet.

Nu e de snart läggdags..sen ska vi stora äta go bit mat o mysa så det blir bara en snabb titt in... trevlig helg

• Lizel

Hallå

En lördagkväll hemma hos mig: Min sambo byter blöjan på dottern o tappar ut innehållet på golvet som rullar in under tvättmaskinen *ähum*

Ja ja, medan han städar undan kan jag skriva ett par rader :)

Nericia: Ja, det är hopplöst när förkylningar "cirkulerar runt" o alla bara smittar varandra hela tiden. Hoppas dock att du är frisk o kry snart o att det håller i sig.

Destined star: Vad skönt att höra att barnen mår fint :)
    Var har ni lagt nytt golv för någonstans?

Nej, nu är det nog bäst att jag gör en insats där ute, låter som om någon behöver hjälp ;)

Må så gott allihopa!

• Destined star

Hi Hi... lät som din sambo hade fullt upp Lizel
    Vi har lagt golv i köket... nu e de bara lister kvar att få dit.
    Månda morgon..känns faktiskt att ja inte har jobbat mer än en dag förra veckan. först barnen sen jag... men nu ska det busas m mina dagisbarn.... ha en bra vecka vännerna

• HjärtePrinsen Filip06
    Hej!

Nu är jag o Filip själva hemma hos mamma hon ar åkt till jobbet, idag ska vi till stan o kolla lite äta lunch me Filips moster Emma tror ja de blir,
    Har redan packat tills i kväll då vi åker tillbaks till Skövde igen.

i helgen var jag först hos min mormor på hennes äldreboende, mina kusiner me föräldrar kom me dit, en överaskning har inte sett de på ett tag, den ena kusien hade inte ens träffat Filip så. Han kom nyss hem från en 5 månaders resa i asien me sin flickvän,Efter det var jag hos min kompis sen gick vi ut på butlers här i Trollhättan, THN inne ställe nr 1

Igår var vi på Julmarknad i Vänerborg de va mysigt, gammal mysig julmarknad me glögg o eparkakor på gamla sjukhuset. massa julmusik.
    Vi gick en såå skön promenad i vänerborg de va jätte fint väder, 2 + och solsken

sen åkte vi hem och slöade hittade inte å nått på EM och Kvällen.

nu ska ja snart äta lite frukost får väl se vad jag hittar..

ses snart hoppas jag

Kram Hanna o Filip...
  • Nericia

Hej på er alla!

Här är det så snuvigt, förstår inte att det aldrig ger sig. Jag har legat helt däckad i en vecka nu, är fortfarande inte bra. igår så vart min man angripen av bacillerna, så nu ligger han oxå.

Så här har inte mycket hänt på sistonde. I och för sig julpynta jag igår, satte upp julstjärnor i fönstrena, till tonerna av julmusik, kunde inte hålla mig längre.

Hoppas det är bra med alla. kram!

• Destined star

hellu... igen... vilken morgon...bilskrället starta inte o två till pröva o de funka inte..så prövar gubben nu på kvällen o tror ni inte han lyckas få igång den..morr de e typ som när man skruvat på ett lock t en burk o inget händer så kommer nästa o bara vrider av...

• Nericia
    Destined star skrev 2007-11-26 19:03:39 följande:
    hellu... igen... vilken morgon...bilskrället starta inte o två till pröva o de funka inte..så prövar gubben nu på kvällen o tror ni inte han lyckas få igång den..morr de e typ som när man skruvat på ett lock t en burk o inget händer så kommer nästa o bara vrider av...
    sånt är irriterande.
Svar på tråden Nya goa vänner sökes, adopterad från alla världens hörn.