• choklad77

Hjälp!!

Jag och min sambo har fösökt i snart två år. Tänkte nu vända oss till läkare. Hur lång tid kan det ta innan man får hjälp, vart ska vi vända oss?? Känner även frustration vilket säkert i sig bidrar, men man kan ju inte styra över hur man känner PUFF!!

• Svar på tråden Hjälp!!
  • Jiie

Beror på vart du bor o så...
    Jag bor i Göteborg, ringde en tisdag och torsdagen därpå kom jag till läkaren och fick Pergotime utskrivet...

Väntar Luciabebis
  • choklad77

Hade du genomgått undersökning då? Det är en ÄL stimulerande medicin lr?

• Jiie

Japp det är det.
    Ja läkaren gjorde en undersökning och så att allt såg bra ut, men min äl var lite mystiskt borta hehe

Väntar Luciabebis
  • choklad77

Kan nog vara samma här har slutat märka av ÄL sedan ca 1 år tillbaka. Snopet!! Väntar du lucia bebis guuud va härligt :)

• Jiie

Hehe ja det är ju en "rätt bra" förutsättning att ha äl för att bli gravid *s* Verkligen snopet när den försvinner...
    Japps en lussebebbe i magen har jag, det är overkligt kan jag säga... att det skulle ta 2 år innan nån ville flytta in hade man ju aldrig kunnat föreställa sig! Jag har nog inte riktigt fattat än att det är nåt i magen...

Väntar Luciabebis
  • choklad77

Grattis och lycka till. Ska ta kontakt med min gyn ASAP. Kanske det finns hopp för mig med. Snart 30 och bebislös är ingen hit. Ska flytta in i en sprillans ny borätt så livet vore komplett med en bebbe.

• Jiie

Ja klart det finns hopp!! 30 är ju ingen ålder på en böna
    Massa lycka till!!

Väntar Luciabebis
Svar på tråden Hjälp!!