• Flisis

Herbalife..

Imorgon kör jag igång med herbalife för att få bort de sista 6 grav kg. Nån mer här med erfarenhet,goda råd eller kanske bara vill peppa?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-24 20:35:47:
    Gämfört med andra pulver tycker ni det smakar bättre och blir man mättare?

• Svar på tråden Herbalife..
  • Limikas mamma
    Flisis skrev 2007-10-31 19:39:07 följande:
    Du är jätte välkommen men räkna inte med några snabba svar. Detta är en riiiktigt långsam och trög tråd :-PLimikas mamma skrev 2007-10-30 22:37:55 följande:
    ok, men varför är det så? Å andra sidan ska man inte ha för bråttom, sägs det
  • Limikas mamma

Hur går det för er? Haft en bra dag?

• 8Viola2

Hej

Ska bli kul att läsa i denna tråden eftersom min mamma varit försäljare av Herbalife och jag har fått testa det mesta.

Vill se vad ni upplever med att använda det innan jag säger mina åsikter

Men hur som helst lycka till och kom ihåg att man oftast **lyckas med det man tror på**

Ta hand om er

• JenJa

Var vägning och mätning idag....Vikten stod på samma...är väl ganska bra för jag har syndat och har mens så jag känner mig som en uppblåst barbara Men då har jag tappat 3 cm i stället på mätningen...

Hur gick det för er!

Här blir det nya tag ni näsa gång...ska bannemej bli ett minus då!

• Limikas mamma

82 Viola: Har man sagt A får man säga B! Nu blev jag ju misstänksam mot min burk med HL, när du skrev så där

• 8Viola2

Hej
    Jag kan säga som så att jag inte upplevde ngn speciell skillnad av de preparaten som skulle hjälpa mig med bättre resultat av träningen. Då hade jag ändå ändrat min kost och åt nyttigt samtidigt som jag tränade 3-4ggr i veckan.
    Däremot så märkte jag till en början skillnad på energitablettena.
    Är du för trött hjälper inte de. På två tabletter var jag vaken i
    mer än 1 1/2 dygn och var då pigg.
    Testade en gång fudgetabletterna som tillsammans med en massa vatten ska ersätta en måltid,(finns i olika smaker).
    Med dessa var jag mätt resten av dagen. De sväller i magen, alltså kryper inte magsäcken som det gör när man minskar "lite" på portionerna. När du slutar med dessa kommer du ha samma hungerkänsla som innan.
    Många kanske tycker Herbalife är bra och visst man kan gå ner kilon snabbt.
    Men man måste tänka på att antingen ska du fortsätta med dessa dyra preparat resten av ditt liv eller kunna byta kost helt och hållet när du slutat.
    Klarar ni det?? Jag gör det inte !!
    Manipulerade preparat är också svårare för kroppen att bryta ner.

Tycker att kost och motion är mkt intressant.
    Men som jag skrev tidigare i mitt inlägg så är det ofta så, tror man på att man ska lyckas så gör man det.
    Likaså tror jag att det är de små förändringarna som gör stor förändring på lång sikt.

Tror ni att Herbalife ska hjälpa just dig så kommer det förmodligen göra det.

Lycka till tjejer,

• klarasotis

Vad kostar Herbalife och var köper man det? NYFIKEN tjej som vill gå ner i vikt.

• Limikas mamma
    klarasotis skrev 2007-11-03 20:54:03 följande:
    Vad kostar Herbalife och var köper man det? NYFIKEN tjej som vill gå ner i vikt.
    Googla på herbalife så får du upp många alternativ
  • Eva Lotta

för mig funkar det alldeles ypperligt med hl...har nu gått ner 5½ kilo och är supernöjd. började med gi innan och gick då ner några kilo så min totala viktnergång är nu 8½ kilo men jag skall ner 30 till så det är bara att kämpa på! jag kör med gi när jag väl får äta...

• Limikas mamma

EvaLotta: Äter du HL:s hela program eller bara delar av, om jag får vara nyfiken? Själv anv. jag bara formula1, har liksom inte vågat lägga ut så mycket pengar på något jag egentligen inte vet något om. Men jag funderar på att köpa hem mera från deras sortiment..Kanske man går ner mer och fortare om man äter tilläggen också...

• JenJa

Hej!

Ja då var det vägning och mätning i morse.
    -1 cm runt bröst och -1 cm runt höft. och -0,7 kg på vikten. Vill ju att det ska minska runt midjan!!! Nu är det -13,4 kg som allt !

Svar på tråden Herbalife..