orolig inför förlossningen....panikångest nån mer ?
kan inte säga att jag har förlossnings skräck eller att jag är så rädd. utan jag får mer ångest när jag tänker på det. denhär stora magen o mina två bebisar som ligger där inne ska komma ut . de jag tänker på är att jag bara hoppas att allt ska vara bra med dom. sen hatar jag sjukhus har alltid gjort det. så fort jag kommer in på ett sjukhus börjar jag kallsvettas och ångesten är på gång jag kan hantera den nu för jag är van. jag är rädd för att jag ska dö av smärtan . jag har hög smärtgräns men tex näst sist jag tatuera mig så fick jag en panikatack o HALLÅ en tatuering e ju som en sticka i fingeret gämfört med föda barn kan jag tänka mig, men då kändes det verkligen som jag skulle dö.. ja jag ska till min bm idag så jag hoppas hon kan hjälpa mig lite så jag får prata av mig . om de inte slutar med ångest som alla andra gånger när jag är där o inte årkar prata om något. har väl ångesten börjat så är de som en ond cirkel . jag är inte negativ av mig fast de låter så utan de e mer att jag känner mig kropp så väl så de är skrämmande... jaja ville bara skriva av mig lite:)