• tomcar1

Så trött !

Hej !
    Är det fler än jag som känner att ni blir trötta av att tänka på detta med barn, ÄL-stickor, BIM, behandlingar o.s.v ?
    Jag är så trött , att jag bara vill somna om på morgnarna. Idag fick jag kommentar om att jag var blek också : (
    Fler som känner att det tär på er ?
    /tomcar1

• Svar på tråden Så trött !
  • epa77

Visst påverkar det, ett bekymmer ytterligare att släpa runt på...

• tomcar1

epa77...skönt att höra att man inte är ensam. För vi ska ju inte sticka under stol med att det påverkar psyket hos både mannen och kvinnan om än på olika sätt.
    /tomcar1

• tomcar1

Fler som vill dela med sig att hur ni känner det ?

• Ottina

Bamse kram till dig.........känner SÅÅÅÅ med dig.

• reinbow

Ja man blir så otroligt less. Lägger ner hur mkt pengar som helst på äl-stickor och grav test varje månad.
    Jag och min kille har förökt få barn i två år och utan resultat.
    Känns som att alla andra blir gravida hur lätt som helst.
    Är iallafall bra att man inte är helt ensam om problemet:)

• Barbabok

Jag vet vad du menar, det tär på psyket, på relationen, på vänner och familj ja på allt, och överallt ser man gravida mager
    Men, förhoppningsvis kommer vi dit nångång snart också, vissa får bara längta lite extra länge på sina barn verkar det som
    Vi vet vad som är fel men längtan blir inte mindre för det.

Hoppas snart...

Det är i motvind som drakarna flyger
  • barnlös täljetok

Jag förstår precis vad ni menar.
    Själv har jag flera kompisar som e gravida eller har barn och det börjar kännas som att det bara e jag kvar som inte har barn.
    Det e hemskt när man inte orkar vara glad för deras skull.
    Känns mest som ett slag i ansiktet när man får veta att den ena efter den andra är gravid.
    Tanken "varför är det inte min tur nu" har slagit mig åtaliga gånger.
    1:a oktober är det dags för mig att kolla äggledarna. Det känns bra samtidigt som man e nervös för svaret som kommer efter det.
    Hoppas på + innan det e dags för besöket.

Kram/ täljetoken

• Madida

Jag vet såklart precis vad du talar om. 5 års längtan och försök börjar på riktigt ta ut sin rätt.

• tomcar1

Ja, man blir ju helt slut. Det känns som att man bara skulle vilja kunna släpp alla dessa tankar på barn, äl hit och dit, mens m.m Men hur gör man då ? Jag klarar det inte bara ! Det har blivit en ond cirkel liksom eller hur man ska uttrycka sig och jag vet fler som har det så, och det är ju för att man så gärna vill ha en liten.
    /tomcar1

• Namaste72

Det känns som någon har tryckt in pausknappen i livet...allt är bara en evig väntan på nästa cykel, nästa och nästa och nästa...

• zoomzoom

Hanya, precis så känns det! Livet börjar när bebis kommer, men den vill visst dröja

• Moln

Känner igen mig precis. Det är som att allt stannat upp och jag har ett enda uppdrag och det är att bli gravid, sen så ska livet bara rulla igång igen...

• gedansk

känns samma här,väntan och nu en påbörjad utredning varför vi inte kunnat få barn trots försök i två år. Ska iväg och spola äggledarna på Torsdag och är supernervös att det ska göra ont och att det är väldigt jobbigt att ligga i en gynstol.
    Mvh Jeanette

• Moln

Hoppas att det inte gör ont!! Lycka till!

Svar på tråden Så trött !