Någon mer som inte känner någon med bebis?
Undrar om det är fler unga än jag som har svårt att hitta någon att ungås med som har barn i samma ålder? Ja är 21 och har en son på 8 mån, bor i Lund...
Undrar om det är fler unga än jag som har svårt att hitta någon att ungås med som har barn i samma ålder? Ja är 21 och har en son på 8 mån, bor i Lund...
Jag tycker de e jätet svårt att hitta mammor och gravida i samma ålder. De e tråkigt att de e så.:/
Samma här, finns inte så många och dom flesta som finns bor långt borta så det blir ju mest internet snack då.. skit tråkigt
Känner bara en med barn och de är tråkigt. Tycker de är svårt att prata om allt numera med de som jag umgås med som inte har barn =( Har en dotter på 16 månader.
Känner bara en med barn och de är tråkigt. Tycker de är svårt att prata om allt numera med de som jag umgås med som inte har barn =( Har en dotter på 16 månader.
Jag har precis fått reda på at tjag är gravid och överväger stargt att behålla barnet. Blir bara mer och mer säker hela tiden. Skulle vara kul att få bra kontakt med någon i samma ålder och tid på graviditeten. Hoppas man kan hitta det här. SJl är jag snart 18 och i 6e veckan :)
jag var 17 när jag blev gravid 18när jag fick mitt första barn, hadde inte hunnit ta körkort och satt mest hemma, hadde verkligen ensamma 8månader. Nu är jag 21 och har precis fått en liten tjej, tagit körkort så nu hänger vi mest på öppnis men jag känner mig ändå utanför för alla är minst 10år äldre och oftas mer. Det känns ändå bättre att vara där lite och få lite social samvaro än att bara sitta hemma. Jag känner mig dock ganska vilsen för mina gamla vänner har jag växt ifrån och några nya är svårt att få eftersom jag inte känner någon samhörighet med de på öppnis, de ser lite snett på en för att man är så ung.
har också lite svårt med det, eller jag vet några i min ålder som har barn men inga som har jämngamla, vincent är snart 16månader så då gör ett halvår ganska stor skillnad på dom, vill ju hitta nån som han han leka med också!