Nästan tappat hoppet
Hej!
När jag och min karl bestämde oss för att skaffa barn hade jag inte förväntat mig att det skulle ta sån tid. Nu har det gått över ett år och jag börjar snart tappa hoppet. Min tvillingsyster har precis fått världens underbaraste kille och bara av att hålla honom i min famn gör mig så otroligt ledsen (och glad på samma gång för hennes skull) över att inte även jag kan få en liten plutt. Jag gör ägglossningstest varje månad för att pricka in tiden jag är som mest fertil. Min karl har ävén kollat upp sig, och allt är som det ska. Jag blir mer och mer nedstämd och depprimerad för varje gång mensen kommer (den kom igår)..
Någon som bär på samma frustration som jag? Vore kul att prata med någon om det här, skulle kännas mycket bättre..
KRAM/ Maria
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-02 10:27:14:
Jag och min karl har hittils bara kört den naturliga vägen, inga undersökningar överhuvudtaget, så tyvärr har jag ingen som alls aning om vad IVF och FET är??
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-03 12:38:58:
På måndag den 6/8 ringer vi och bokar tid för en undersökning. Ni som vill följa hur det går släpp inte tråden
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-10 13:48:35:
På min mens första dag ska jag åka in på kvinnokliniken och ta blodprov, runt den 24 augusti blir det. Nu äntligen är utredningen på G