Har varit på kalas hos sambos systerdotter
Och min son blev såå ledsen för att han kände sig utanför. jag hittade honom på toaletten gråtande med näsblod.
Han tyckte att min sambos systerdotter och hennes pojkvän plus min sambos son (H) frös honom ute. Jag såg senare när dom totalt ignorera honom, pratade med H om att dom skulle göra si och så men frågade inte sonen, fixade H hår men struntade i sonens...
Jag är såå irriterad och ledsen, vi har det skit jobbigt med min son och H som är som katt och hund, mycket konflikter mellan mig och sambon pga allt tjafs. Ska inte ens sonen få känna sig välkommen där ens!!!
Pratade lite med sambon om det och han sa att det gjorde saken inte bättre att låsa in sig på toa och gråta. Men VAD ska han göra då? Jag skulle inte gått och tala om det när alla sitter där?? Sonen har diagnosen adhd och kan vara jobbig men det ger inte dom anledning att göra så där... Då kan dom säja till oss, eller sambon, det är ju deras morbror... Jag tog väldigt illa vid mig oxå för sambon kom och undrade vad det var och när jag berättade det så var det bara -Jaha!!
Jag tänker flera gånger per dag om allt tjafs och bråk är värt att flytta ihop??? Jag har lämnat en stad för att bo med min älskling och så blev det så här.....
Jag förstår att det är skit jobbigt att flytta ihop med någon med adhd men varför ska man vara så himla respektlös över min sons känslor?? OM min son känner sig utanför då är det så, skit samma om det stämmer eller inte. Hans känslor är verkliga!!
Jag blir såå trött och ledsen.... VARFÖR TAR DET ALDRIG SLUT???