vill föda men kommer jag våga?
Har nu kommit till insikten att jag vill försöka föda vag, har tre vag fl bakom mig och ett katastrofsnitt, det är efter katastrofsnittet som alla problem började.
snittades i sept-06 och är gravid igen tätt inpå i v 25 nu blev skräckslagen av katastrofsnittet det var fruktansvärt så när jag plussade igen trots att vi inte skulle ha fler barn så kom först chocken och sen skräcken.
Propsade på snitt ville verkligen inget annat just då, men nu när tiden har gått och jag blivit nekad snitt och går hos en aurorabm för att bearbeta detta så känner jag att jo jag vill föda vag MEN då kommer andra funderingar som kommer jag klarar det? hur kommer jag reagera när det väl är dags? och tänk om jag får fullständig panik vad gör jag då??? kommer jag våga föda vag och om jag nu får väsrta paniken när det väl är dags kan dom då tänka sig att snitta mig istället eller kommer dom tvinga mig igenom en vag fl ialla fall.
vet att ni inte kan tala om för mig hur jag kommer känna och hur jag kommer reagera men vill ändå höra hur ni andra som är flrädda tycker och tänker!!