Men kan ju också ta det lite försiktigt under brottningsmatcherna...
(Obs! Detta gäller inte TS eller nån här. Jag anklagar INTE TS eller nån här för våldtäkt. Orkar kanske inte benöta 100 st "amen jaaag har inte våldtagit, sluta hitta på att jaag har gjort det!!!" SNÄLLA låt mig slippa det. Så, jag försökte i alla fall. Ska bli intressant att se hur många gånger jag måste upprepa detta... Under 10 gånger så blir jag glatt överraskad.)
Alltså ta inte det här på fel sätt nu... Kommer antagligen få många emot mig nu... Men jag tycker att man ska vara lite försiktig med att liksom "normalisera" skador i samband med sex (nej, jag menar INTE att TS eller nån här gör det men vet inte hur många brasklappar om det jag orkar lägga in).
Det är just såna här trådar som våldtäktsmän använder sig av för att jitta ursäkter och "bevis" på att det är "normalt" och "vanligt" förekommande med olika typer av skador i samband med sex. (Inget ont om TS eller nån som svarar, skyller inte på er som sagt.)Till och med mördare skyller på att "strypsex är ju normalt och man kan ju råka mörda nån då".
Det har funnits tidigare trådar skrivna av män som blivit anmälda för våldtäkt som har sökt svar från kvinnor som skriver att det är normalt att bli skadad under analsex och att de velat fortsätta ändå för att "det brukar bli skönt sen" och vips har våldtäktsmannen fått hjälp med en jättebra story: "hon bad mig fortsätta ändå!" "Gynekologen uppmanade henne att polisanmäla skadorna men det är faktiskt vanligt är okej med att skadas eftersom de vill tå ut med smärta för att det blir skönt sen" framkom i en tråd om en kille som haft ett ONS med med vilt främmande berusad tjej som klädde av sig naken på efterfest och lät den som ville ha sex med henne trots att det gjorde ont, enligt honom. Att kvinnorna som svarade att de frivilligt stått yr med smärta vid analsex för att kunna uppnå njutning var nyktra och hade sex med sina män som de känt i 30 år och inte med ett främmande ONS på fyllan togs det ingen notis om...
Jahapp, nu får vi se om jag vågar mig in hit igen.
KimLinnefeldt skrev 2025-02-17 08:42:01 följande:
Skavsår. En säng som rasade ihop, dock utan personskador.
Haha, sånt händer. (Obs! Ingen kritik mot dig som skrev kommentaren ovan.)
Ett tips till Ts är kanske då att se till att ha en säng som inte är färdig för skroten. Skavsår har vi nog alla upplevt. Man får pyssla om sig lite där nere.