• prinsessansmamma

Strippklubb ??

Jag har varit på stripp klubb med några arbetskamrater under mitt förhållande, Hur många killar har varit på stripp klubb när ni har haft förhållande svara gärna anonymt om ni vill ??

• Svar på tråden Strippklubb ??
  • Wipperman

Bodde i Los Angeles för några år sen.
    Där var det vanligt.
    Lunch och strip var inte ovanligt.
    Men rätt trist.
    I Sverige är det väl jugge-maffian som styr?
    Varför gynna dom?

• Tyrell

Både i Belgien där jag bodde för några år sedan och i USA.

I stort sett meningslöst. Dyr sprit och tråkigt kundkrets.

• Wipperman

Jag har däremot funderat på militanta aktioner mot dom bilarna som gör reklam för strip-klubbar i sthlm.
    Mina polis-kompisar har berättat vad som händer på dom där klubbarna och vilka som ligger bakom.

• turpeter

Wipperman

Militatna aktioner riktade mot kriminella gäng som använder våld för att lösa/hävda sin rätt. På vilken nivå lägger du ditt handlande isåfall? I mina och mångas ögon samma nivåsom dem.

• Wipperman

Turpeter,
    Oj, en väldigt PK kommentar.
    Anarka-feministerna eldade upp bilarna som gjorde reklam.
    Dom som ligger bakom klubbarna kommer i huvudsak från balkan.
    Det är andra spelregler som gäller där.

• nabs

Att besöka en rubricerad klubb i baltikum eller ryssland är däremot en upplevelse av rang. Tjejerna är vackra som aldrig förr och det krävs av besökaren att ordning och reda noga efterföljs... Tallin, Pernu och Riga har några av de bästa haken jag "råkat" hamna på i singellivets oförstånd, men för den som vill ha en helt klart erotisk upplevelse, satsa på slaverna!

• BennyBil

Äntligen ett riktigt ämne att diskutera :)....inget bilsnack eller vem som hejar på Kalmar FF.

Min erfarenhet säger att de amerikanska stripklubbarna är i en klass för sig. I europa blir det lätt att du går därifrån och tycker dig betalt för mycket för lite....de amerikanska är däremot mycket mer av en fair deal.....

I östeuropa och asien blir det lite för mycket av en sexturist av en om man går på sånt....

Och jag kan tycka det är ok att gå på stripklubb och så länge min sambo inte tycker det är stötande så kan jag tänka mig att göra det igen...

• Rykno

när jag bodde i texas, det var ett vardags sak för de flesta jag jobbade med. varje fredag åkte de ut till olika stripklubb "för deras goa mat buffe". efter några månader de bjudade mig, och jag sa varför inte.

jag har varit på några i Canada, mjörk, lagklass och i Texas en jätte fint som till och med sponser en golf tävling med topless caddies, och en jakt med topless guides...

• oraklet

Bara en gång på tjänsteresa i Wien. Jag och en engelsman "hamnade" på en classy strippklubb med riktigt riktigt snygga rumänska tjejer (alla hetter Mariana). Berättade aldrig för min dåvarande frigida fru som skulle ha fördömt mig totalt. Min nuvarande fru garvade när jag berättade och ville veta allt.

• AYE

Har varit på strippklubb 3 ggr under ett tidigare förhållande. Inget hon visste om dock. Har dock aldrig betalat för några tjänster där inne.
    Min nya sambo är däremot nyfiken och pushar för att vi ska gå dit. Hon gillar tanken på snygga tjejer som klär av sig.

Svar på tråden Strippklubb ??