• Lilou

    Finns vampyrer?

    Hihi! ...lite nyfiken pa vad ni tror

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Finns vampyrer?
  • lillithsmamma

    nej tror inte det bara de små fladdermössen som suger blod

  • R Franklin

    Finns massor av arter som suger blod, iglar, myggor, fästingar, fladdermöss osv osv... Så visst finns det blodsugare.

  • saraseal

    nej men det finns myggor och fladdermöss

  • Freiya

    nej inga mänskliga.
    bara djur, typ fladdermöss och det som dom andra nämnt.


    Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • Dino78

    Ja, men inga människovarmpyrer såklart. Men djuret vampyr finns ju. Det är ju liksom ett faktum
    Men gäller frågan människovampyrer så är det ett rungande nej.


    DIF i själ och hjärta
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll

    Nej tyvärr hade vart skoj men men


    Våga Vägra Vara Viktig
  • Myran H

    Mian1, "hade vart skoj"?!?

    Då hade allt Anticimex varit tvungna att fortbilda sig lite.

  • W W
    Dino78 skrev 2007-06-10 20:43:36 följande:
    Ja, men inga människovarmpyrer såklart. Men djuret vampyr finns ju. Det är ju liksom ett faktumMen gäller frågan människovampyrer så är det ett rungande nej.
    skriver under på detsamma
  • Emerald88

    Ja, det finns vampyrer. Men bara psykiska vampyrer. Dom heter: Sucbus och Incubus, sök på det på nätet!

  • Lilou

    mamsenSara: nej, det ar inget skamt...hur sa?

  • Sväa

    hmm.. du undrarom det finns vampyrer? Själv klart! jag vet massa om oss vampyrer efterssom jag har vart en ganska länge! Jag säger inte att det måste vara sånna som går runt och jagar varje natt och dödar och suger människor så som det är i twilight nej nej! så är det inte riktiga vampyrer eller blodsugare som ni patetiska människor kallar ossr verkligen inte sådana! vi är dem goda och det finns även onda vampyrer som vi krigar mot! och vi goda kan dricka vårt egan blod och från en. annnan människa oxå, man gör som man vill men vi får inte döda någon. Jag blir så arg när forskare säger nej det finns inga vanpyrer dem tror dem vet allt men nej för dem är ingen själv!

  • Aniiee
    Sväa skrev 2013-12-24 00:02:55 följande:
    hmm.. du undrarom det finns vampyrer? Själv klart! jag vet massa om oss vampyrer efterssom jag har vart en ganska länge! Jag säger inte att det måste vara sånna som går runt och jagar varje natt och dödar och suger människor så som det är i twilight nej nej! så är det inte riktiga vampyrer eller blodsugare som ni patetiska människor kallar ossr verkligen inte sådana! vi är dem goda och det finns även onda vampyrer som vi krigar mot! och vi goda kan dricka vårt egan blod och från en. annnan människa oxå, man gör som man vill men vi får inte döda någon. Jag blir så arg när forskare säger nej det finns inga vanpyrer dem tror dem vet allt men nej för dem är ingen själv!
    Du vet ingengting om Twilight, va?
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Mattis R

    Jag skulle vilja ha kontakt med en äkta vampyrGlad Man har många frågor kanske jag låter knäpp nu

Svar på tråden Finns vampyrer?