• Tyler Durden

sitta på kontoret

Läst en tråd där de flesta av "era" kvinnor berättar att ni sitter ner även när ni kissar, stämmer det, har era kvinnor stöpt om er så mycket att ni sätter er ner för en 20sek njutning.

vill höra hur ni gör!

Jag står rak i ryggen och skiter att fäll ner locket.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-25 08:08:07:
    ska visst hjälpa mot prostatacancer, men det gör även att runka och fullbordad älskog.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-26 17:10:54:
    kan förresten lägga upp damernas svar om er, de är så stolta över er sittkissare
    www.familjeliv.se/Forum-5-69/m19976901.html

• Svar på tråden sitta på kontoret
  • tobbenr1
    Anders80 skrev 2007-04-25 22:09:06 följande:
    Själv sitter jag oftast (av den enkla anledning att det är lite jobbigt att läsa om man står och kissar). Det är dock inte helt uppskattat det heller tydligen (nåt om att det tar onödig tid etc)
    Samma sak här... rätt skönt att få bläddra lite i vad det nu är man hittar på toan... :)

På jobbet, oavsett vad jag gör på toan, så ser jag alltid till att locket och ringen är uppfälld! Tanterna har satt upp en massa lappar om att den ska alltid vara nerfälld för det är så obehagligt att sätta sig om den inte är nerfälld! Sedan jag började med min gerillakrigföring har det kommit upp fler! men de åker ner så snart jag ser dem...
  • khrizt

Tja... Jag kan även skriva mitt namn i snön när jag kissar... ;P Vissa gåvor måste man ta väl vara på!

• Dexter Van Der Killen

Jag sitter ner hemma på grund av att jag inte vill att vår dotter ska gå runt i kisstänket som blir när man står upp, det stänker betydligt mindre när jag sitter ner.

Sedan är det en annan sak på offentliga toaletter som är så grisiga att jag inte vill sitta ner.

Min kvinna har dock inget med saken att göra, hon struntar i om jag sitter eller står.

• Dexter Van Der Killen

Hmm, den där tråden du länkar till handlar ju om att fälla ner locket efter sig. En toa ska vara stängd om den inte används.

• Grodmannen

Jag står. Skulle jag vara för packad är det bara att luta sig mot vägen så går det lika bra. Hur gör ni i naturen ;)

• Som snö

"Skulle jag vara för packad är det bara att luta sig mot vägen"

När du är så packad att du lutar dig mot vägen, spelar det nån roll om du knäpper upp byxorna eller inte innan då?

• Fred

Är det konstigt att sitta ner? har jag missat något? ibland sitter jag ibland står jag, hemma sitter jag ganska ofta, borta sitter jag aldrig.. rätt soft ju, läsa lite koppla av.. står du och skiter också? min tjej har aldig haft någon åsikt om det, varför skulle hon? hon ska väll skita i hur jag pissar.

• Sportkakan

jag står , glömmer ringen och får höra det kan man säga....
    Jag sitter, slipper höra nått....

• Euphoric

min sambo bryr sig inte ett skit om jag står eller sitter, inte heller om jag fäller ned sitsen eller inte efter mig. Så varför ska någon annan?

• davidian

HA det är väll inget!!
    Själv brukar jag stå rak i ryggen och skita i att fälla upp locket.
    :D

• DrKejs

Hmm, man kan också ställa sig frågan hur många kvinnor som utför den fullständiga proceduren, dvs fälla ner locket efter utfört uppdrag. Inte bara ringen...

Kiss i byxan och ha det bra...

• Henrik31

Jag sitter faktiskt oftast. I alla fall hemma. På ofentliga toaletter däremot så pissar jag hejvilt.

I naturen står jag och pissar. Någon sittkissare som sitter o kissar i skogen? Så som brudar gör?

Svar på tråden sitta på kontoret