blir Igångsatt om 10 timmar!!! hjælp
ær fruktansvært rædd nu, klarar inte tænka på annat..vet inte varfør men gillar inte tanken på att någon ska ta hål på hinnorna o ta vattnet..gør det ont? alltså o sticka hål på hinnan?..Usch..
ær fruktansvært rædd nu, klarar inte tænka på annat..vet inte varfør men gillar inte tanken på att någon ska ta hål på hinnorna o ta vattnet..gør det ont? alltså o sticka hål på hinnan?..Usch..
ta hål på hinnan känns inte alls - varken för dig eller barnet...
jag har blivit igångsatt båda mina gånger och det var inte något att vara rädd för...
Detsamma här som Nyfiken gul.. Jag har oxå blivit igångsatt med mina barn och det känns inte när de tar hål på hinnorna.
Snart har du din bebis där!
Hoppas att det går bra för dig. Jag blev igångsatt i januari och det gick inte så jättebra. Håller tummarna!!
Hoppas att det går bra för dig. Jag blev igångsatt i januari och det gick inte så jättebra. Håller tummarna!!
gustafssons: Varfør gick det inte bra?
Hejsan att bli igångsatt eller ej , du ska ju föda precis som vanligt ändå skillnaden är ju som du skriver att de ska ta hål på hinnorna för att vattnet ska gå och det gör inte ont , det känns mer som om man kissar ner sig "enligt mig"
jag har inte blivit igångsatt men med min son så drog värkarbetet ut på tiden och vattnet hade inte gått så då tog de en sticka och pooof så var det klart =)
Önskar dig ett JÄTTE lycka till och du grattis för om bara et par timmar så är du en nybliven mamma =)
spääääänande !!!!
hur gick det?
D blev akut snitt efter 16 timmar..
Jag blev igångsatt den härgången, det blev min finaste förlossning
Berättelsen finns i min blogg om ni vill läsa...
Önskar stort lycka till!!! hoppas allt går bra!
Jag blev igångsatt båda gångerna och båda gick hur bra som helst! Gör inte alls ont att sticka hål på hinnorna!