• Euphoric

Lotr Online

Någon som provat betan? Mer än öppna betan som endast var till lvl 15.

Verkar intressant och inte samma grind som WoW.

Intresserad av hur end game ser ut, verkar svårt att hitta info om det.

• Svar på tråden Lotr Online
  • Tvillingfarsa

Age of Conan verkar grymmare tycker jag. Dock så är väl en förutsättning att man gillar pvp.

• Euphoric

jo, det verkar bättre. LotrO släpps i helgen dock (preorders) och kan funka fram tills AoC eller WAR

• Tvillingfarsa

Jag sitter dock i tankarna med att sluta med WoW nu och då vettefan om det är nån bra ide för mig att kasta mig in i nåt nytt MMO spel som jag slösar tid på.

• Euphoric

Samma sak här. Lotro verkar som något man kan ta de hyfsat lugnt med, inge grind på samma sätt som wow. Och grupp quests verkar gå att köra i så små grupper som 3 personer.

• Tvillingfarsa

Åh fan, få kanske ta och kika lite närmare på det.

• Euphoric

är bara endgame jag funderar över sen, har hört ordet raids här å var å det klingar illa i mina öron

• Fred

aaaarrrrgh synd att inte tiden finns!!

• tomsus

Age Of Conan verkar vara det spel jag längtat efter sedan man köpte sin första Vic 20... synd att man inte har tid för sådant längre.

• Euphoric

jahapp, köpte pre-order för 70 spänn å börjar i morgon. Funkar till den 24e då spelet släpps officiellt, så får man se om de e värt att fortätta eller inte. Det jag läst ser bra ut dock och förhoppningsvis är det enklare att spela casual där än i WoW

• Fanta Killen

Lotro är helt ok, är en gammal wow veteran som lagt ned för för kan man inte raida 3-4 dagar i veckan kändes det rätt trist.

Man kommer rätt fort upp i lvls i Lotro och får en hel del "skills" rätt tidigt så rätt kul att testa de olika klasserna.
    Sedan känner man inte samma stress att lvla och samla gear mm.

Gillar man Mmorpg så är det ett bra tidsfördriv tills AoC(Age of Conan) kommer

• Morphie

Gillade inte betan. Questens var väldigt rika på atmosfär men gui:t var förfärligt. Fortsätter med WoW någon kväll i veckan tills WAR eller Darkfall dyker upp :)

Svar på tråden Lotr Online