• tumen

nörd

är det fler som är pappa nörd + cs nörd.

• Svar på tråden nörd
  • Tvillingfarsa

Testade UT2004 versionen av Tactical Ops nu ikväll. Det var bra faktist. Riktigt skoj och man kände defintivt vibbarna från gamla Tactical Ops spelen.

• PappaFredrik

Alldels för mycket wow för min del, även om om jag dragit ner mycket sen lillan kom.

Ser fram emot lite lan på lördag

/F

• GAMMD m 6 barn

Lite mer BF2 just nu, men bara som lonewolf orkar inte med att vara social och alert. Har en del annat att göra
    Längtar som sagt till nästa COD för pc. Om ngn ser mig ute på BF så är namnet GAMMD som sagt.

• cruZZe

Är pappanörd och fd quake och bf nörd. Har dock prioriterat bort så gott som allt spelande utom en del XboX då jag inte her tid at prioritera spelande före mina barn.

• Fred

Spelar igenom Rome Total war för 5 gången tror jag det är nördigt

• Farsa

Någon som brukar lira Battlefield 1942???

• Goliath1983

Yes.. CS geek här.. =) ..

tjejen gillar det dock inte så mkt... =/

• cruZZe

Farsa: Jag har spelat. Var med och vann europacupen i BF/DC

• Micke Geting

Xperteleven är ett gratis onlinespel där man får ett eget fotbollslag att coach. Liknande Hattrick, fast roligare.

Observera att man i princip inte behöver kunna ett smack om fotboll egentligen, eller i alla fall väldigt lite.

Jag driver en liga där, rankad på plats 34 utav cirka 7500 ligor.

Ligan har just nu 84 lag, men till kommande säsong som är i antågande skall antal lag utökas.

Det är ett superkul spel, men som ändå är enkelt att spela. Man kommer snabbt in i det och sedan krävs inte mer än kanske 5 minuter 2-3 dagar i veckan för att sköta sitt lag.

Finns flera chanser att vinna VIP i ligan.

Surfa in på www.xperteleven.com
    Registrera dig
    Sök upp ligan Sweden Rock via LigaID: 35876

Helt klart värt att prova på.

Välkommen.

För Er som kanske inte själva är intresserade, vidarebefordra mailet till dom som kan tänkas vara.

/Micke

La Liga-Bosse

• Farsa

CruZZe:

Grattis, det måste ha varit roligt!!! :)

• Farsa

Nån som ska köra Tactical Ops ikväll?

• Effeman

e lite CS-nörd även om UT alltid kommer ligga mej varmast om hjärtat =) dock tillfälligt bytt till CS i väntan på UT2007...

• Tvillingfarsa

Farsa: Jag kör Tactical Ops: Crossfire till UT2004 nästan varje kväll.

• Marko

HoHO! Precis kickat igång Diablo II på battle.net igen! Fantastiskt roligt och fruktansvärt nostalgiskt!

Svar på tråden nörd