• Reine

Playstation 3

Undrar bara om någon köpt denna maskin. Vad tycker ni isåfall om den. Nöjd? Läste att den inte klarar av att läsa HD film. Den skalar ner den till dvd kvallite. Låter surt för do som tänkt få en bra film spelare på köpet. Läste detta på www.e24.se

• Svar på tråden Playstation 3
  • Antons Pappa 07

om ni tycker det e dyrt att betala 6500:- för ps3 tänk då allt ni har betalt i ert liv alla leksaker o spel ni har

• whitetiger

betalt för spel ?????
    hur gör man det ?

• cruZZe

Fred: M3:an är såld för över ett år sedan, och det är juh ett transportmedel också Och jo visst alla hembio osv som man som prylbög inhandlat är dyrt, men just konsolen i sig är för dyr för min smak för att enbart ha att spela på. Samt att jag redan har en 360 som jag tycker funkar kanon.

micke06: Ja men det handlar alltså om prioriteringar, jag tycker som sagt att den som ren leksak är för dyr.

De stackars timmar jag numera har tid att spela kommer alltså inte motivera priset. PS3 6.500:- + Handkontroll 500:- + 2-3 spel 1.800:- Så innan man ens kommit igång att spela ligger man tunr 8k. Nej jag fortsätter nog spara vidare till nästa "leksak" på 4 hjul

• FamilyGuy

Tycker också att den är vansinnigt dyr men förr eller senare kommer jag att vilja ha en för Metal Gear Solid 4s skull :D

• Antons Pappa 07

Plystation 3 e dyrt ja men ni ångrar inte när ni har köpt det...

• Reine

Vilket spel ska man köpa till sin PS3? Vilket är det bästa just nu. Motorstorm??

• gaz

jag är jättenöjd med min ps3:a köpte en 42" plasma på en gång oxå =) ända nackdelen är att min hemmabio inte har någon hdmi ingång så kan inte koppla in 5.1 på den :(

• cruZZe

gaz: Du har juh optisk på PS3 också. Köp ny stärkare anars

• DrKejs

PS3 och Gran Turismo HD, på min projektor och surroundsystemet, med ratt och pedaler i en bra fåtölj. Mumma! Can't wait...

• Micke Geting

Xperteleven är ett gratis onlinespel där man får ett eget fotbollslag att coach. Liknande Hattrick, fast roligare.

Observera att man i princip inte behöver kunna ett smack om fotboll egentligen, eller i alla fall väldigt lite.

Jag driver en liga där, rankad på plats 34 utav cirka 7500 ligor.

Ligan har just nu 84 lag, men till kommande säsong som är i antågande skall antal lag utökas.

Det är ett superkul spel, men som ändå är enkelt att spela. Man kommer snabbt in i det och sedan krävs inte mer än kanske 5 minuter 2-3 dagar i veckan för att sköta sitt lag.

Finns flera chanser att vinna VIP i ligan.

Surfa in på www.xperteleven.com
    Registrera dig
    Sök upp ligan Sweden Rock via LigaID: 35876

Helt klart värt att prova på.

Välkommen.

För Er som kanske inte själva är intresserade, vidarebefordra mailet till dom som kan tänkas vara.

/Micke

La Liga-Bosse

• gaz

nån som har ps3 o vill byta något spel? billigare att byta än att byta in på affär o köpa nytt?

Svar på tråden Playstation 3