Hur ska man göra?
Behöver lite råd!
Min sambo har en dotter sen ett tidigare förhållande. Hans dotter är 3 år. Och hon är hos oss varannan helg! Min sambo och barnets mamma har väldigt svårt att komma överrens, bråkar jättemycket. Allt har gått jättebra på sista tiden. Det var meningen att hon ksulle komma till oss i lördag för vi skulle ha kalas här för hennes "lillasyster". Men i fredags ringde hennes mamma och sa att hon fortfarande hade ont i magen (vilket hon haft i en vecka) så hon kunde inte komma. Jag tyckte inte det var nått konstigt alls. Klart hon ska stanna hemma om hon inte är bra.
Så idag ringde min sambo till henne för att kolla hur det var med sin dotter, hon svarade att det var bra. Sen berättade hon att hon inte varit på dagis och inte skulle dit denna veckan och tt det var jobbigt att vara hemma med henne för hon förlorad mycket penga. När dem hade pratat en stund sa min sambo att då komme rjag och hämtr henne som vanligt på fredag, då sa hon att hon inte tyckte de. Hon tyckte att hon kunde stanna hemma denna helgen för att hon hade varit hemma från dagis. Sen la hon på luren i örat på min sambo.
Förstår ingenting.
Har försökt att ringa henne men hon svarar inte. Hur ska vi nu göra? Ska vi åka dit på fredag eller?
Får hon lov att strunta i att lämna henne till min sambo fast att det finns papper på att han ska ha henne varannan helg.?