• Fiaflopp

Nu blir jag upprörd!

Varför eller hur kan det få vara olika mellan landsting på hur domanser patienter vara berättigade ÄD eller ej efter redan gjorda ivf?

Vi bor i Sthlms landsting och har gjort våra ivf,vi får även nu äd försök men det är inte alla landsting som berättigar det,någon som vet VARFÖR?

• Svar på tråden Nu blir jag upprörd!
  • Fiaflopp

Ja och sthlm har ju SÅ mycket pengar till oss barnlösa med tanke på att man bara får 2 försök medans andra får 3...
    Låter HELT fel!

• Ammi1970

Jag vet jag inte ska känna så, men hädanefter tänker jag inte informera om mina försök om någon frågar.

Det är alltså överläkaren på gynmottagningen på Nyköpings sjukhus som bestämt att vi får tre försök.

Prata med din läkare...

• Fiaflopp

Läste du tråden?
    Den handlade inte om antale försök utan att få försök överhuvudtaget,VI får våra försök men andra INTE.

• Ammi1970

Ja jag läste tråden men blev ledsen när du nämner just det vi pratade om häromdagen...

Men som jag sa jag vet att jag inte ska känna så, men mår väl allmänt skit just nu bara...

*lämnar tråden*

• Fiaflopp

Det var ju inte det jag nämde,jag pratar om som du ser i TS att huruvida man får ÄD behandling genom landstinget efter att man fått sina IVF försök genom landstinget,det är inte samma ämne...

• Ammi1970

Fiaflopp Online
    Ja och sthlm har ju SÅ mycket pengar till oss barnlösa med tanke på att man bara får 2 försök medans andra får 3...
    Låter HELT fel!

• Fiaflopp

Men herregud,det var ett svar på inlägge ver dit,sluta ta åt dig av saker som inte är riktade mot dig personligen.
    Jag syftade enbart på PENGAR som den tidigare skrev om.

• Ammi1970

Jo men som jag skrev, jag vet jag inte ska ta det så, och jag ber om ursäkt för det gått över er här, jag mår piss men vet det inte ska gå ut över er. SÅ därför lämnar jag istället. Jag FATTAR vad du menar, men tog åt mig. INGEN är felfri

FÖRLÅT FÖR MINA DÅLIGA DAGAR................

Svar på tråden Nu blir jag upprörd!