Onlinespel som inte kostar
Tänkte börja spela något mmorpg. Men jag är inte så värst intressrad av att betala varje månad. Vilka finns det som man kan spela utan att spendera pengar varje månad? måste ju vara roligt också!
Tänkte börja spela något mmorpg. Men jag är inte så värst intressrad av att betala varje månad. Vilka finns det som man kan spela utan att spendera pengar varje månad? måste ju vara roligt också!
www.monstersgame.se/&vid=21007727
www.knightfight.se/&vid=69001006
2 st andra roliga online spel
Jag repeterar vad Milton x skrev
ogame.se (har nästan förstört min arbetsmoral på natten ;))
Har spelat Conquer Online ett tag nu, min sambo är helt såld på det och har starka gubbar där.
GuildWars är juh inte gratis att inföskaffa, men gratis att spela... har testat det o tycker det är TRIST då det inte är ett äkta multiplayer.. man kan inte vara mer en en liten grupp i den stora världen o det är juh inte multiplayer i mina ögon.
Dock så kan man juh träffas i alla städer osv o där möter man mycket folk, men så fort man går ut o skall göra nått mission så är man antingen själv eller med nån kompis eller kanske datorkompisar i en grupp..
Spelade GW ett tag .. men det blev lätt tråkigt .. mest pga att det INTE är ett rent multiplayer.
Gunbound, finns på www.goa.com/ är ett roligt spel (lite grann som worms) med lite olika funktioner.
Kräver inte mycket tid att komma igång med och om man måste snabbt lämna datorn så är det inte hela världen heller då en förlorad match är inte farligt.
Pågående säsongen börja närma sig slutet och inför nästa ska vi öka antal lag från 70 till 80.
I Xperteleven som är ett gratis onlinepsle har jag en av dom bättre kompisligorna, rankade runt plats 60 av 7500 ligor.
Du registrerar dig på www.xperteleven.com och söker dig till LigaID: 35876.
Spelet är enkelt, tar inte mycket tid men är förbaskat kul.
I denna ligan kan man vinna VIP-priser.
-------------------------------------------------------------------------------
Ligans hemsida: www.swedenrock.com/frameset.cfm
LigaID: 35876
Ligaboss: mrydman
Ligans hjälpredor: Speed
Ligabetyg:
Ligaranking: Rankad som nr 63
Medelålder: 28 år
Antal lag: 72
Antal aktiva lag: 71
Antal VIP-lag: 30
Skapad: 2005-09-19
Säsong startar: 2007-03-05
Säsong slutar: 2007-05-05
Ligatyp: Kompisliga (Herr)
Transfersystem: Simulerad transfer
Seriesystem: 1:1
Antal divisioner: 7
Speldagar: Måndagar och Fredagar
Tid för matchstart: 9:00
Ligamästare Säsong
Sandbäck AIF 7
Hajduk Vikings 6
Sandbäck AIF 5
Hajduk Vikings 4
Sandbäck AIF 3
Järnkaminerna 2
--------------------------------------------------------------------------------
Ligabeskrivning:
SWEDEN ROCK!
I DENNA LIGAN FINNS VARJE SÄSONG MINST 2 OCH OFTA FLERA CHANSER ATT VINNA VIP-PAKET!
Ligans bästa ranking: 57 (070303)
www.swedenrock.com
Det här en av dom bättre kompisligorna i Xperteleven. Vi siktar alltid på att ligga topp 100 över ligarankingen.
Välkommen till ligan Sweden Rock som funnits sedan 2005-09-19. Vi har troligtvis en av Xpertelvans högsta medelålders i denna ligan, men det ser jag bara som en garant för att ligan hålls på en bra nivå och är seriös.
Den här ligan är inget för veklingar, fjollor eller småpojkar. I denna, den finaste ligan av dem alla, trängs de tuffaste coacherna med varandra. Brutalt spel präglar matcherna, coacherna är mörka i sinnet och hårdrocken skränar ur högtalarna.
Pajkastning i media är något man får tåla. Jante råder och sticker du upp blir du snabbt nertryckt i skorna.
Bered dig på en känga i pressen, ingen kommer undan!
Just nu innehåller ligan 70 lag fördelat på 7 divisioner.
Sweden Rock (10 lag)
Rockliga 1 (10 lag)
Rockliga 2 (10 lag)
Rockliga 3 (10 lag)
Rockliga 4 (10 lag)
Rockliga 5 (10 lag)
Rockliga 6 (10 lag)
Från och med säsong 9 kommer vi vara 80 lag fördelat på 8 divisioner.
Jag som ligaboss har väldigt högt i tak. Gillar inte att leka besserwisser och radera inlägg i pressen om dom inte går till absurdum.
LIGAINBJUDNINGAR accepteras dock inte utan mitt godkännande, vare sig i press, forum eller via coachers brevlådor.
OBS!!
För mer detaljerad information och regler i ligan läs tråd i ligans forum.
Mvh
La Liga-Bosse
Någon som spelar travian på server 2 här
Hattrick. Fotbollsmanagerspel...
www.hattrick.org
Xperteleven är ett gratis onlinespel där man får ett eget fotbollslag att coach. Liknande Hattrick, fast roligare.
Observera att man i princip inte behöver kunna ett smack om fotboll egentligen, eller i alla fall väldigt lite.
Jag driver en liga där, rankad på plats 34 utav cirka 7500 ligor.
Ligan har just nu 84 lag, men till kommande säsong som är i antågande skall antal lag utökas.
Det är ett superkul spel, men som ändå är enkelt att spela. Man kommer snabbt in i det och sedan krävs inte mer än kanske 5 minuter 2-3 dagar i veckan för att sköta sitt lag.
Finns flera chanser att vinna VIP i ligan.
Surfa in på www.xperteleven.com
Registrera dig
Sök upp ligan Sweden Rock via LigaID: 35876
Helt klart värt att prova på.
Välkommen.
För Er som kanske inte själva är intresserade, vidarebefordra mailet till dom som kan tänkas vara.
/Micke
La Liga-Bosse
Nån mer än jag som börjar tröttna på Micke Getings halvmeter långa inlägg om "EXPERTELEVEN"?
Inte jag. *asg*
Goggla last chaos...
skit nice typ wpw fast lite mindre
och sämre graffe då..men det går att spela
jo Väldigt trött på mickes långa inlägg!!!
Jobbigt att scrolla?
American Army....
Kanon spel...