• Soffi73

Någon med erfarenhet av MVC i Älvsjö?

Hej!
    Jag var på inskrivning på MVC i Älvsjö förra veckan och tyckte "det gick väl bra", men det är ju svårt att veta efter första besöket. Jag undrar därför nu om det är någon här som gått där och vilka erfarenheter ni i så fall har av dem?
    Mvh/Sofia

• Svar på tråden Någon med erfarenhet av MVC i Älvsjö?
  • Troja

Jag gick hos en Bm som hette Alva, men det var några år sedan.......har bara gott att säga.

• Dessan

Jag går där nu, hos BM Kristina. Jag tycker att de är kanonbra alla jag träffat på. Mycket bra läkare oxå som kommer dit.

• Soffi73

Tack för era svar! Jag har också fått träffa Kristina, hon verkade trevlig, och så ska jag på läkarbesök den 22/12. Funderar nu på om man kan få göra VUL då? Vet ni om man kan be om det utan vidare?

• Viggo

Tjena,

Började gå där vid vår förra graviditet men var på väg att byta ganska snart då vi inte alls gillade vår BM - Maria Dahlgren (tror jag hon hette)
    Hon tog inte alls vår oro på allvar och vi fick tjata oss till ett läkarbesök. Graviditeten slutade illa vilket iofs inte var hennes fel men hade hon lyssnat på oss hade det kunnat upptäckas långt tidigare! Trist.

Nu går vi på Munkbron och är sååå nöjda med allt och alla!

• Soffi73

Ringde till BM, de hade inte resurser för VUL i Älvsjö Jag som tyckte det hade varit så praktiskt att kunna få kolla in bebben när man ändå fått en läkartid.....

• Anonym (M)

MVC i Älvsjö räddade mitt underliv. Remitteras mig till Södertälje där det uppdagades att jag hade tre förlossningsskador som alla opererades 
    Sprack grad 1 båda barnen, vad som syntes alltså. Under huden grad 2 

Svar på tråden Någon med erfarenhet av MVC i Älvsjö?