• Annafisen

    Nu ni tjejer..

    .. vill jag att ni ger mig era bästa tips för att bli gravid. Bring it on:)
    Och inte bara mys varannan dag

  • Svar på tråden Nu ni tjejer..
  • Miss Upsey Daisey

    tänk inte på det utan var som vanligt och tänk att blir jag gravid så blir jag ... Tror att det ofta kan vara stressen av att "jag viiilll NU" som gör att det går trögt.. Inte alltid men ibland...

  • Annafisen

    jo visst. Så är det och jag TROR att jag faktiskt lyckas koppla bort det lite eftersom jag lärt mig att jag aldrig vet när eller om jag ens har ÄL. Men annars då? Ställningar? Benen upp? Örter?

  • Tessi81

    Ja, psykisk press är aldrig bra. Sen är det viktigt att du mår bra i dig själv, inte stressar o äter ordentligt. Sund livsstil helt enkelt. Många har även blivit hjälpta av rosenrot. Ska själv prova det sen. Äter det nu också, men inte i syfte att bli gravid.

    Lycka till!!!

  • Annafisen

    Det har jag faktiskt testat, det var ju bra för livet i allmänhet men hhjälpte inte annars. Sen rann det ut i sanden men sure det borde jag ta tag i igen.
    Det där med stress är svårt. Jag ÄR ju stressad men inte så att jag tror det påverkar just detta. Eller jag kanske inte är så stressad ändå.Inte på det sättet men visst har man mycket att göra med hus, jobb och träning. Men det har väl alla?
    massage då?

Svar på tråden Nu ni tjejer..