• almisen

När kommer ägglossningen igång efter ett ma?

Jag fick ett ma den 7 dec, jag blödde endast i ca 1 vecka. Det kändes som att jag hade ägglossning runt den 23/12. Kan det verkligen stämma? Är det möjligt för kroppen att komma igång så fort. Någon som har några teorier, eller egna erfaranheter? Tacksam för svar...

• Svar på tråden När kommer ägglossningen igång efter ett ma?
  • Fru Wadell

Ja det kan komma igång direkt. jag fick skrapades efter ett ma den 30/11 och enligt en undersökning den 18/12 hade jag då ägglossning. jag blödde typ ingenting, klarade mig på trosskydd två dagar efter skrapningen. I morse visades ett mycket mycket svagt plus så ev. kasnke jag är gravid igen Lycka till!!

• almisen

Fru W. Där ser man, så fort alltså!
    Jag tyckte att det var konstigt och tänkte att det inte kunde komma igång så fort. Kroppen är häftig måste jag säga! Jag önskar dig lycka till o grattis till pluset!!!

• Fru Wadell

Om det nu är ett plus... vi håller tummar och tår. Jag håller med om att kroppen är alldeles fantastisk!! Kramen

• almisen

Klart att det är ett +, vad skulle det annars vara? Sist testade jag plus 4 - bim. Pluset var så svagt att jag fick hålla det mot en lampa för att kunna ana det. Men visst fan var det ett +

• Fru Wadell

haha, det är ett starkt minus och då kastade jag bort det, väntade inte ens två minuter. var toktrött, i morse, sen ville jag visa mannen och då såg vi ett annat streck oxå,mycket svagt och mycket tunt så det blev ett plus med det strecket jag såg tidigare. Å då hade det ju gått någon timme och de säger att man inte kan lita på test efter 10 minuter. fan att jag inte kollade ordentligt på morgonen, ar så less och trött så jag kastade snabbt bort det typ efter 30 sekunder *s* Så jag vet inte jagm ska testa igen om några dagar om inte tanjävlen kommer *s*

Svar på tråden När kommer ägglossningen igång efter ett ma?