Sandrah23 skrev 2017-10-28 01:58:52 följande:
Skrämma upp? Verkligheten ser ut sådan. Sen får man själv avgöra om
Det är värt med den risken. Folk är medvetna idag. Det är inte 11åringar som skriver sen postar jag från mobilen så blir det flera inlägg så är det föratt det inte postas direkt.
Jag är inte mer rädd föratt en sån abort drabbat mig. Enda jag är besviken över är föratt läkarna inte lyssnade på mig då jag bad om kirurgisk direkt föratt jag har negativ upplevelse från tidigare med abort.. då jag också blev opererad då det inte blev bra.
Dock var det inte såhär illa som denna att man förlorade två liter blod o svimmade o hade sig. Jag tycker man ska ta upp alla situationer i såna här frågor. För det döljs för mycket.
Em abort är inte bara en abort. Betydligt mycket mer runt det hela. Alla kroppar reagerar olika på diverse preparat/tabletter. Om du inte tål sanningen LÄS INTE! Alla aborter slutar inte med lite blödningar med diverse klumpar o lite värk. Varför ska folk inte meddelas eventuella komplikationer kring aborter också? SÅ DOM VET. För det är då ingen jävla läkare som meddelade mig att man kan blöda så man svimmar o sen kan behöva flera påsar blod o dropp o järn intravenöst o ligga kvar där ett helt dygn. En abort ska inte gå till så. O oftast gör det inte det .. men det kan o det ska folk ha i bakhuvudet!
Kirurgisk abort innebär större risker än medicinsk abort, bara så att du vet!
En nära vän till mig förlorade flera liter blod i samband med sin förlossning. Det var illa.
Men inte letar hon upp gamla trådar där TS är förlossningsrädd, och berättar sin historia.
Vad är syftet med att göra så?
Anmäl läkaren om du tyckte du blev dåligt behandlad.
Och varför inte starta en egen tråd om du känner att du vill berätta din historia?