• ädelfisken

Längtar efter prinsessan!

Måste få skriva av mig lite med min längtan att få ha min dotter hos mig mer än varannan helg...
    Vi kan kalla henne för prinsessan.
    Under sex långa år har jag försökt gömt mammas och mitt bråk om hur mycket du ska bo vart.
    Jag vet att jag blivit framställd som en som gör mamma ledsen, bråkar och ställer till det.
    Har svalt min ilska till din mamma och berättat för dig att du har en härlig mamma som älskar dig över allt annat.
    Varje gång vi skils åt sitter en sprallig, glad, underbar, prinsessa fast i flera dagar på min näthinna.
    Dom här 11 dagarna går kanske fortare än dom förra, tills vi ses igen.
    Det gör så ont när du säger att du vill bo lika mycket hos mig och att jag borde få bestämma lika mycket som mamma.
    Jag har snart slut på undanflykter.
    Hoppas min kamp om dig inte har skadat dig, den är snart över.
    I sagornas värld slutar det lyckligt för prinsessor...
    Pappa älskar dig såååå!!

• Svar på tråden Längtar efter prinsessan!
  • Mikkel räv

Tack för ditt oerhört fina inlägg!

Önksar att det blir bättre för dig!
    Jag finns i Timrå - vill du träffas/snacka osv så skicka ett priv. meddelande!

En annan pappa/Mikkel

• Benganfans

Hoppas att du får mer dagar med din dotter.

• Robot

Fint skrivet. När ska vi pappor få samma rättigheter?

• ädelfisken

Ja det är sjukt att barn inte ska få samma förutsättningar att få träffa sin pappa om mamman inte fattar vad viktigt det.
    Istället finns det allt för många mammor som tror dom äger barnen!!!
    Dessutom med samhällets goda tycke.
    Försök få en familjerätt att fatta vad som är bäst för ett barn med en mamma som sitter och berättar vilket dåligt samarbete ni föräldrar har.
    Det tror fan mamman spelar på det eftersom dåligt samarbete=inget utökat umgänge till pappan.
    Bra samarbete=utökat umgänge, som hon absolut inte vill.

Undrar vad hon väljer att hävda????
    Med att bra samarbete behöver man sällan uppsöka den kommunala tjänsten familjerättsenheten (undra vem som kom på namnet?)

Kämpa på alla fäder,och ha en härlig jul med era underverk.

Svar på tråden Längtar efter prinsessan!