ilande känsla i underlivet
Hej! Är det någon fler än jag som känner att det ilar ibland från underlivet, ungefär från livmodertappen eller där omkring.
Någon som vet varför det känns så?
(Jag är i vecka 14)
Kramar!
Hej! Är det någon fler än jag som känner att det ilar ibland från underlivet, ungefär från livmodertappen eller där omkring.
Någon som vet varför det känns så?
(Jag är i vecka 14)
Kramar!
Puma: jag känner typ likadant. Svårdefinierad känsla. Ilingar eller .. drag?
Ja, det är svårt att sätta ord på. Det nästan sticker ibland också. Någon som vet varför?
det kanske är nån form av sammandragningar? :-/
Sånt har jag oxå ibland. Det e en mycket obehaglig känsla.
Ja me kan känna så ibland...väldigt otrevligt:(
Ingen som vet vad de e??
Jag känner exakt samma sak (är i v. 16). Jag ingen aning om vad det kan vara. Obehagligt, men det känns inte farligt.
Min bm sa att det kundra vara nervilningar, dvs ofarligt. Men även tecken på UVI.
jag kääner me såå , e 17+ 5 v
jag känner som mens värk typ??
men barnmorska sa att det e normalt. alla kännr olika
Vad är UVI ??
jo här ilar sticker och drar så där..svårberskrivligt..
UVI= urinvägsinfektion.
Mensvärk vid graviditet har jag haft me båda mina barn och de är livmodern som växer bara.
Ilningarna som ni beskriver har jag ingen aning, men kan mycket väl vara nerv som ligger i kläm.
Men som KattKatt säger, kan det även vara UVI, kanske ska testa er för de för säkerhets skull, för när man är gravid MÅSTE man söka vid UVI och få behandling.
UVI: Urinvägsinfektion
Jag har exakt så!! Känna precis som de drar på livmodertappen... vad kan de bero på är de verkligen ingen som vet??????????????
Jag har exakt så!! Känna precis som de drar på livmodertappen... vad kan de bero på är de verkligen ingen som vet??????????????
Okej. Men jag vet inte om jag är gravid så kanske inte är de. Och OM jag är gravid så är jag i v 2 ungefär.. så de kanske inte kan kännas så pga de???????
Okej. Men jag vet inte om jag är gravid så kanske inte är de. Och OM jag är gravid så är jag i v 2 ungefär.. så de kanske inte kan kännas så pga de???????