Finns det ngn som är adopterad i från Guatemala ?
Min man är adopterad ifrån Guatemala ,vi tycker det skulle vara roligt att få kontakt med ngn som är adopterad i från Guatemala
Min man är adopterad ifrån Guatemala ,vi tycker det skulle vara roligt att få kontakt med ngn som är adopterad i från Guatemala
Hej
Jag är adopterad från Guatemala. Eftersom det är ovanligt med adoptioner från Guatemala så jag blev förvånad, men glad.
Hör gärna av er!
Jag är också adopterad från Guatemala. Kom hit 1980 mitt i smällkalla vintern. Har aldrig träffat någon annan som är det så hör gärna av er.
Hej
Jag är också adopterad från Guatemala. Jag är mayaindian och kom hit -77, när jag var nio månader, från ett barnhem i Guatemala City. För ca tolv år sedan var jag tillbaka i Guatemala. Jag har så smått börjat gå igenom mina egna adoptionshandlingar även om det går trögt, mest pga att det inte verkar finnas så mycket. Nåja, på sista tiden har jag hört många historier om adopterade som har hittat sin familj helt oväntat. Man vet aldrig...Hoppas att Du får reda på ngt. Hör gärna av Dig!
Tusan! det var ju inte meningen att det skulle hamna där. Blä, det är för sent för mig. Jag borde nog gå och lägga mig...