• Hannnas

Lite hopp behövs - 4 mf nu...

Behöver lite solskenshistorier.... Jag har haft 4 mf under detta året... o inga barn sen tidigare... känns jättetungt o ledsamt.. o ibland kommer svarta tankar över en att man aldrig får barn...

Finns det solskenshistorier??

Någon som fått många missfall och sen liten bebis...

• Svar på tråden Lite hopp behövs - 4 mf nu...
  • Hannnas

Linnie Pinnie.... tack snälla du... o du behöver en stor kram du med... lova mig att uppdatera mig hur det går för dig.. ska hålla alla tummar jag har...

Inväntar BIM nu igen

• Linnie Pinnie

Oh, redan dax för BIM - lovely! Hoppas med dig!!!

För egen del kommer det att dröja innan det är dax för nästa BIM; har inte ens "fått det senaste ma´t ur kroppen än" och sen hoppas vi på en utredning innan vi vågar igen... Så våran -06:a, som sedan verkade bli en -07:a får helt enkelt bli en tidig -08:a! =)

Kram på dig; och återkom gärna snart med ett positivt besked! =)

• Sogo

7 missfall. 1 barn. Och tvillingar i magen. Så ge inte upp.

• Hannnas

Sogo... vaa?? åhh vad underbart att det fungerar trots all den skit du gått igenom fick du dina mf utspritt eller i rad?

mysigt med tvillingar

• Sogo

Tre missfall på rad och sedan kom Sixten.
    Sedan har jag haft 3 missfall, en abort p g a sjukt barn, ett missfall till och nu går jag och väntar på att tvillingarna ska komma ut vilken dag som helst.

Vem kunde tro att man skulle bli trebarnsmor!

• Hannnas

Sogo... en riktig solskenshistoria stort Grattis till de två iallafall o tack för hopp

• nami

hej...sitter i samma båt,så jag suger åt mig av solskenshistorierna om det går bra?
    har 4 mf bakom mig,och inga barn...

• Sthlm1979

Vill bara ge dig en stor kram Hannnnah! ♥

Jag behöver också solskenshistorier.... Någon?

~~~~~~~~Dum spiro, spero~~~~~~~~
  • Hannnas

ihh har plussat igen, denna gång på bim-3 el -4.... vet inte om jag vågar vara glad eller om jag ens vågar lita på testet... ska ringa läkaren bums på måndag...

• Sthlm1979

Men herregud Hannnah! Du är nog den mest fertila kvinna jag stött på. GRATTIS!

~~~~~~~~Dum spiro, spero~~~~~~~~
  • Hannnas

sthlm... haha ja det är helt sjukt... av totalt 9 försök har jag blivit gravid 5 gånger nu tyvärr är ju mf statistiken hittills 100% men jag hoppas såå att det vänder denna gången...

O tack

• Linnie Pinnie

Oj, grattis Hannnah - vad härligt! Det är din tur nu!!! =)
    Kram

• Tigger2

Grattis grattis, håller tummarna för dig!!!

Suger oxå åt mig av solskenshistorierna.......har 1MF och 1MA bakom mig hoppas på tredje gången gillt!

Svar på tråden Lite hopp behövs - 4 mf nu...