• Ayla

Får jag missfall?

Jag har väldigt svårt att bli gravid.
    Har iofs varit gravid 5 ggr. 2 fullbordade graviditeter med hjälp av pergotime och 3 spontana graviditeter med missfall som utgång.
    Har slutat att göra grav test hela tiden för man blir bara sjuk i huvet av de. Nu har de kännts ett tag som jag varit gravid men jag har inte vågat kolla eftersom besvikelsen skulle vara förstor om de va negativt. Även om vi inte planerar barn just nu vill man inte ha ett negativt test.
    Men för 3 dagar sen så fick jag en ljus blödning. Tänkte att de är väll mensen. De knep mycket i äggstockarna men jag tänkte att de e väll normalt. Inatt har jag drömt om en förlossning och haft ont i magen. Hade inget skydd i natt eftersom mina blödningar inte varit så kraftiga så de behövts.
    Så jag hade blod på låren och när jag va på toa kom de klumpar. Inte så stora men tillräckligt för man ska börja undra.
    De blir i så fall mitt 4:de missfall.
    Jag är juh inte säker nu, men nästan.
    Vet juh att de är jätte vanligt att folk får missfall men tror att de är vanlig mens. Men när man sällan har mens pga PCO så blir man extra vaksam.
    Kanske jag är för vaksam och tar detta för "hårt"

Vad tror ni?

• Svar på tråden Får jag missfall?
  • Fru Gustavsson

Jag tror att du ska söka dig till mvc och göra ett gravtest för att få veta vad det är som sker med din kropp... Lycka till.

Snälla söta lillkisse, kom ut till mamma & pappa! BF 22 november♥
  • AHöst

Tyvarr ar det ju valdigt svart att saga. Man kan ju ha lite klumpig mens ocksa. Vet du alls nar du skulle fatt mens?

Svar på tråden Får jag missfall?