• Ben Sherman

nyss fått reda på att jag ska bli pappa!!!

Ville bara säga att jag ska bli pappa och jag är super nöjd! första barnet, och vi är i 6:e veckan, nu håller vi tummarna och ser fram emot 18 år skratt och tårar!?

• Svar på tråden nyss fått reda på att jag ska bli pappa!!!
  • Tonlan

Grattis!

Glöm inte nu att besvara hennes behov om hon vill ha godis mitt i natten så du får åka till närmaste nattöppna statoil! :) :)

Nä skämt åsido ni kommer har några månader mys och några månader hysteri innan förlossningen men när allt så kommer du sväva på moln!

• Tjompas

Jisses vilken känsla va.... bästa man har varit med om. Lycka till och du..... jisses vad du kommer att få åka och handla vid vilken tid som heslt på dygnet. Min tjej var helt tokig i piggelin och lakrits. Men härligt e det.

• Ferrari

Grattis och lycka till. Det tips jag kan ge är att passa på att göra saker tillsammans. Gå på bio, ut och ät middag mm för när babyn kommer är det slut med det på ett tag. Är själv pappa sen en månad tbx och det jag kan säga nu är att det vore skönt med en hel natts sömn...

• larson

grattis
    själv blev jag pappa 25/9-06. jävligt kul!!

• Muckarn

Det kommer bli en sjuhelsikes till resa
    Trodde aldrig det skulle bli så bra så du har något att se fram emot =)

• El papi

Gratttiis...ja blir pappa i aprilll!!!
    hoppas allt går bra kompis!

• action

Grattis! jag blev pappa igen för 7 månader sen och det känns nom igår :)

Lycka till

• Nephilim

Grattis!

Själv så blir man farsa för första gången om ca 7 veckor är det tänkt, men det kan juh komma snabbare oxå=)

Ska bli hur kul som helst iaf

Lycka till

Svar på tråden nyss fått reda på att jag ska bli pappa!!!