2 mf innan denna grav som går bra......Tack å lov.
Ja, tur det! Funderar ibland på om jag kan vänta mig mf igen om vi vill ha syskon sedan? Ni som haft missfall, har ni haft det innan i stort sett varje lyckad graviditet? Orkar man med alla hormoner i kroppen upp och ner igen?Även om man får missfall så har man ju gått igenom en liten graviditet och jag tyckte det tärde... Försökte 1´5 år med ettan och inga mf innan, det blev en pojke. Sedan(syskon) ett mf efter 2 mån, sen gravid igen efter 2 månader som blev ma i v12. Sedan gravid igen efter 4 månader ungefär och denna gången går det bra hittills....Tänker mycket på vad det kan vara för fel på mig(oss). "Alla" andra planerar in sina barn efter årstid eller till och med en viss månad...De blir gravida på en gång och verkar inte ha några mf eller så..vill inte vara otacksam, jag har ju förhoppningsvis snart 2 barn och det är mer än vad jag hoppats på stundvis..Men jag tänker mycket på varför det blev 2 mf efter mitt första barn, som dessutom tog tid på sig..Ska man utgå ifrån att det är något fel någonstans eller? Vad säger ni? Vad är era erfarenheter? Visste ej om jag skulle lägga detta inlägg här eller någon annanstans eftersom jag vet att många här förtvivlat vill ha ett barn och mitt problem kanske är ett lyxproblem...hoppas ingen blir trampad på tårna.