• Jocsan

Doptavla som man kunde köpa på Gallerix

Hej alla glada

För 4 år sen fick min son en jättefin doptavla från Gallerix i doppresent. Det var inskrivet med hans uppgifter osv. Nu har dom slutat sälja dom på Gallerix och jag undrar om någon vet vilken leverantör dom använde? Min dotter döptes i söndags och jag skulle så gärna vilja att hon hade en likadan. Vill inte ha broderat eller liknande...jag har googlat men hittade inget som liknade Gallerixtavlorna.

Nån som kan hjälpa mig?

Tack

Sanna

• Svar på tråden Doptavla som man kunde köpa på Gallerix
  • Jocsan

Ingen som vet ingen som vet ???

• Credo

Har du varit inne i en Gallerixbutik och frågat dem?
    I min butik är de alltid väldigt hjälpsamma.
    Hoppas du hittar vad du söker.

• Jocsan

Jag har bara fått det beskedet att som har slutat med den leverantören. Här i Sthlm är dom inte så himlans hjälpsamma. Vart bor du?

Tickelitack

Sanna

• Vani

Min dotter fick en sådan tavla när hon döptes.

De hade en hel pärm med olika bilder att välja mellan. Detta var på Gallerix på Jägersro i Malmö.

• Jocsan

Jo Gallerix sålde dom där tavlorna men har nu slutat med dom. Men leverantören ska tydligen finnas kvar men Gallerix använder dom inte längre. Jag undrar därför om någon vet vad leverantören heter eller om det finns något liknande på internet.

Tycker att dom är s himlans fina för det är ju ett motiv inte bara namn, vikt, längd och födelsedatum som det är på många doptavlor.

Tips emottages mer än gärna

Tack tack

Sanna

• Kringeling

Hej,
    Jag köpte en gång i tiden en fin doptavla på Gallerix, kanske är det samma som du menar. Jag har sett att likadana finns att beställa på följande hemsida:
    www.malarliza.se/

• Jocsan

Tusen tack det var ju precis dom tavlorna jag sökte. Tack tack!!

Svar på tråden Doptavla som man kunde köpa på Gallerix