-
Är AAAS förkyld och vill ha tips på vitaminer eller hälsokost med. ALLT MÖJLIGT som kan hjälpa detta hemska försvinna, svårt att sköta om både hund å liten (även han förkyld) bebis på 5 veckor! Har vart förkyld sen Noah föddes men detta är nog kulmen =( Vet någon om man får äta espiritox eller vad de heter ? Kramar på alla!
-
Svar på tråden Bra "medicin" mot förkylning när man ammar??
-
puff...........
-
Tyvärr är det nog bara att härda ut, finns ju inte några botemedel mot förkylning när man inte ammar heller så...
-
Vila och äta bra mat.
-
Ingefära!
Gör ingefärste, genom att riva ingefära, lägg i vatten och sjud i ca 5 min. Drick massor. Har inte exakta måtten men jag brukar riva ca 2 cm ingefära till 2-3 dl vatten.
Dunder mot förkylning, det hjälper verkligen
Mot halsont, ät en eller två skedar honung om dan (köp riktig bihonung, helst den riktigt gula sorten som är god också.
+ drick massor med vatten för att få ut det ur kroppen..
-
Ingefära ska man verkligen INTE ta har jag läst
zyxs , strepsil m.m får man häller inte ta
Några tips? jag hel ammar o är förkyld -
Ingefära sägs stimulera mjölkproduktionen. Minns du varför man inte skulle ta det enligt det du läste?Gäst Tess skrev 2015-01-10 21:30:03 följande:Ingefära ska man verkligen INTE ta har jag läst
zyxs , strepsil m.m får man häller inte ta
Några tips? jag hel ammar o är förkyld
-
www.livsviljan.com/Ingefara.html
Färsk ingefära ska tas med försiktighet, dom har nämligen inte gjort några studier hur det påverkar när man är gravid el ammar -
Citronomlägg för att rensa kroppen(få bort snor och slem) och det tar även ner feber. Gul lök mot hosta. Googla så får du snabbt fram hur du ska göra