• Hella20

Träningsvän sökes

Hejsan.
    Är en tjej på 22 år som söker en träningskamrat att träna på Onsdagar.Lördagar och andra dagar också.
    Jag bor i Sollentuna (Edsberg) med min lilla son så jag kan träna i sollentuna,kista,solna,Dandryd.
    Jag gillar att träna på gym,friskis & svettis och sen också att ta långa promenader med barnvagnen.
    Det skulle också va väldigt roligt om du som jag försökte gå ner i vikt då jag bu har gått ner 24 kg på 1 år men har några kilon kvar som jag vill gå ner tills våren så kan vi stötta varandra i våran viktnergång.
    Men ni andra är också välkommen:) det är bara att skriva till mig om ni undrar över nått.
    Det enda jag vill är att ni helst är tjej i ålder 18-99 hahah:)

MVH//Hella

• Svar på tråden Träningsvän sökes
  • Grådan

Synd att jag bor i Skåne...annars hade jag gärna blivit din "träningsvän" Lycka i alla fall till med din träning! Duktig du har varit o blivit av med alla dina extra kilo

• shila333

Hej!

Jag är tjej på 21 år också bosatt i edsberg och söker en träningsvän då jg är nyinflyttad från gbg ... och behöver motivation för att gå ner i vikt !

Svara gärna :) Mvh Shila

• iphonecracker
    shila333 skrev 2014-10-02 20:03:38 följande:

Hej!

Jag är tjej på 21 år också bosatt i edsberg och söker en träningsvän då jg är nyinflyttad från gbg ... och behöver motivation för att gå ner i vikt !

Svara gärna :) Mvh Shila

Förmodligen har hon tappat dem där kilona (och kanske rentav hittat en träningsvän) på 8 år. Drömmer
Svar på tråden Träningsvän sökes