• Kia 28

Nån som testat negativt men ändå vart gravid, en bit in i graviditeten?

Jag ska alltså vara v 5+3 nu, testade nu och negativt...På akuten testade de svagt positivt men sa att antingen hade jag nyss vart gravid och fått missfall eller så är jag bara det att de testade för tidigt, det var den 16/8 alltså 8 dagar sen nu....Så deppig att jag inte orkar nånting...Nån som kan uppmuntra mig?

• Svar på tråden Nån som testat negativt men ändå vart gravid, en bit in i graviditeten?
  • Kia 28

P med WFJ, ja det känns fan som en evighet   yes, läkaren var en man, en manschauvinist...Han skulle fått känna det jag kände...Ojoj....

• P med W F J

vissa läkare är skadade. när jag blödde som en stucken gris i vecka 15 så blev jag behandlad som du....typ "häner något så häner det,naturens gång.... gå och jobba nu. du är i vägen"...typ. Sånt är så tråkigt.

• Kia 28

P med W F J verkligen ledsen för din skull. Sånna läkare borde inte få jobba som läkare längre. De har jobbat för länge som läkare då, är min åsikt....

• miasz

Hej Kia,
    jag gjorde två negativa test innan det visade positivt tredje gången, då var jag i v 5+1-2 dagar tror jag!
    Hur har det gått???
    Uppmuntringskram!
    Mia

• Kia 28

Jag vet inte, fortfarande negativt på hemtester..Och jag fick svagt positivt på akuten 16/8, så jag har ingen aning Jag vill ju veta och jag är rädd att ringa barnmorskan och få en tid....Ska ju vara 6 fullgångna veckor och 4 dagar enligt www.niomanader.se känner mig deppad...Får kanske mens då som beräknat den 6-7/9...

• miasz

Har du testat olika typer av hemtester? Finns ju massor... OM du är gravid så kan du ringa runt till alla bolagen och få ersättning för ickefungerande test - det gjorde jag. Gissa vad jag fick? Tre nya testremsor
    OM inget händer så ring du BM - då vet du sen! Du kan ju säga att du mår dåligt av att inte veta, det förstår de säkert!
    Lycka till!

• Kia 28

Tack..Mm, kan försöka med det...Inget roligt, att känna så här. Mm, funderar på att testa en sista gång, ikväll med nåt av testerna. får jag negativt får jag gå till BM, och testa...Men jag kan slå vad om att det är negativt...

• gummisnoddas

Jag testade också negativt... i v 6! I v 7 blev det sedan positivt.

• Mina I

Hej!!

Jag testade neg flera gånger men hade ändå en känsla av att jag var gravid. Ringde till BM och det visade sig att jag var i vecka 11.

Lycka till!

• Kia 28

Mina 1 wow, jaha, okay, testade du dig flera ggr, och negativt hemma alltså, sen BM och pos? Okay..Ja jag får avvakta och se, har BIM snart 6-7/9...

• Kia 28

Mina 1 försvann dina grav symtom nåt? för jag tycker det gjort det på mig och jag blir oroad...

• Kia 28

Bim typ idag eller som längst 11e september. Ingen mens i sikte och ingen hemsk mensvärk. Brukar kunna ha det ca 3-5 dagar innan mens startar. hade en hemsk mensvärksdag den 5e men igår och idag inget alls.

• miasz

Håller tummarna, och även om du får mensvärk så betyder det inte ngt, har jag haft vid bm/bim båda gångerna jag vart gravid - första gången deppade jag och tog ett stort glas vin till tröst- två veckor senare var det positivt...

• Kia 28

Jaha, okay. Ja jag fick mens, 7/9, riklig mens, och sen försvann den helt igår, sen kl 14 idag började jag blöda lite smått rött. Fattar 0. Men nu ska vi inte försöka mer på länge. Vi tänker börja försöka i februari mars nästa år...

• miasz

ååh, vad synd... Jättetråkigt! Har tänkt på dig och hoppats att det skulle vara som för mig, att testet bara visade fel!
    Lycka till i februari/mars iallafall! Vill ni inte försöka mera nu för att ni blir så besvikna om det inte funkar, eller? Kan jag förstå. Säg till när ni börjar försöka, så ska jag hålla tummarna igen!
    Styrkekramar!
    Mia

• Kia 28

Tack ! Ja det är skit jobbigt för oss att det aldrig blir nån graviditet och då det blivit en har det stötts bort direkt. Vi känner att nu orkar vi inte mer...Nu får vi vänta med att försöka. Se vad utredningen visar. Vi genomgår ju fertilitetsutredning. Lovar att vi ska säga till   Kram!

Svar på tråden Nån som testat negativt men ändå vart gravid, en bit in i graviditeten?